Kenwood Navigatie KNA-MP225 voor dv2200

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
jarno
2nd Gear member

Mijn beauty is uitgerust met een kenwood navigatiesysteem. Bevalt echt ontzettend goed maar de kaart is helaas verouderd. Ik vroeg me af of er forum leden zijn die mij kunnen helpen aan de laatste update (DVD) van de kaarten (KNA-MP225).
jarno
2nd Gear member

Ben ik dan echt de enige met deze Kenwood navigatie? Ben toch echt opzoek naar een nieuwe DVD (kost in de winkel schofterig veel geld ongeveer 299 euries!!!!)
HELP
Summum
6th Gear member

Kennelijk is deze Kenwood onder Volvorijders vrij zeldzaam. Ik denk overigens dat mensen met dit systeem hooguit een oudere dvd-versie zouden willen doorverkopen als ze zelf een nieuwe hebben aangeschaft?
Want als iemand de nieuwste dvd al zou hebben, dan gaat hij deze toch niet voor een zacht prijsje aan jou doorverkopen? Moet hij dan zelf weer een nieuwe in de winkel halen? :roll:

Ik neem tenminste aan dat jij een originele dvd zoekt en niet een (illegale) kopie. Dat is in strijd met de forumregels en daaraan zal dan ook niet worden meegewerkt.
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
louis
2nd Gear member

Dat Kenwood systeem is een after-market systeem dus later ingebouwd.
Het is een prima systeem werkt zeer goed en er zijn gewoon nieuwe DVD's voor te krijgen.
Maar je zult wel in de buidel moeten tasten.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”