fluitende airco
-
- Starter
Heeft er iemand last van fluitende ventilatie roosters als de airco stevig draaid, ik moet alle roosters eenstukje openzetten om het geluid door te laten. Weet iemand ook wanneer de harde hoedenplank los komt uit de fabriek?
-
- 2nd Gear member
Hallo motormuis.
Ja als je de ventilatie roosters helemaal dichtzet dan fluit het inderdaad bij mij ook maar dat is volgens mij niet ongebruikelijk, althans dat had ik bij mijn vorige auto's ( een Golf en daarvoor een Peugeot 307 ) met climate control ook al.
DeSchaker schrijft trouwens ook al in een ander topic dat hij dat fluiten heeft geconstateerd.
Bij mij is het over zodra ik de roosters allemaal een stukje openzet, in het begin vond ik het dan gauw te koud worden in de auto maar als je de roosters helemaal naar boven zet heb ik daar geen last meer van.
Hoop dat je er iets aan hebt!
Ja als je de ventilatie roosters helemaal dichtzet dan fluit het inderdaad bij mij ook maar dat is volgens mij niet ongebruikelijk, althans dat had ik bij mijn vorige auto's ( een Golf en daarvoor een Peugeot 307 ) met climate control ook al.
DeSchaker schrijft trouwens ook al in een ander topic dat hij dat fluiten heeft geconstateerd.
Bij mij is het over zodra ik de roosters allemaal een stukje openzet, in het begin vond ik het dan gauw te koud worden in de auto maar als je de roosters helemaal naar boven zet heb ik daar geen last meer van.
Hoop dat je er iets aan hebt!
-
- 2nd Gear member
Ivm die harde hoedenplank, die kun je al bestellen hoor want die zit er bij mij in, of was het iets anders dat je bedoelt
en ivm de airco, ik heb er nog niet zo echt op gelet, morgen eens luistere
en ivm de airco, ik heb er nog niet zo echt op gelet, morgen eens luistere
-
- 6th Gear member
Ik zit nog sinds de levering van mijn C30 in maart te wachten op de harde houdenplank. Laatste backorder zou eind mei zijn..
Maar nog steeds niet vernomen van dealer. Had hem gelijk bij mijn C30 besteld in December verleden jaar.
Maar nog steeds niet vernomen van dealer. Had hem gelijk bij mijn C30 besteld in December verleden jaar.
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
V40 D2 Summum MY13
Volvo 440 GLT
Volvo 343
-
- 6th Gear member
Ik heb al diverse keren geinformeerd.. 
Misschien loopt nederland achter t.o.v. Belgie met uitlevering?.
Maar zal nog wel een keer informeren..

Misschien loopt nederland achter t.o.v. Belgie met uitlevering?.
Maar zal nog wel een keer informeren..
Autoloos. Ridder te voet
V40 D2 Summum MY13
Volvo 440 GLT
Volvo 343
V40 D2 Summum MY13
Volvo 440 GLT
Volvo 343
Ontopic..
Ik heb inderdaad ook de fluitende airco. Dit was nooit het geval tot 2 weken geleden. Als ik de roosters opendraai heb ik nergens last van...
Ik moet nog even kijken wanneer ik tijd heb maar dan laat ik het gewoon verhelpen door de dealer.
Ik heb inderdaad ook de fluitende airco. Dit was nooit het geval tot 2 weken geleden. Als ik de roosters opendraai heb ik nergens last van...
Ik moet nog even kijken wanneer ik tijd heb maar dan laat ik het gewoon verhelpen door de dealer.
-
- 2nd Gear member
Als de klimaatregeling (of handbediend systeem) aan het werk is en je zet alle roosters dicht, dan kan de lucht nergens fatsoenlijk uitstromen en natuurlijk gaat het dan fluiten of sissen.
Volvo C30 T5 Momentum, Silver Metallic, Dynamic Line met 17";Mestra velgen en sportpedalen, dat rijdt als een sportauto!
dat is natuurlijk niet wat je wilt... dicht is dicht...en dan moet er dus geen lucht door kunnen komen om een fluit te kunnen veroorzaken.
Bovendien heb ik het gefluit al als ik slechts dat ene roostertje al dicht doe... Ze fixen het maar....
Bovendien heb ik het gefluit al als ik slechts dat ene roostertje al dicht doe... Ze fixen het maar....