Speakers kapot?

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
adV40
Starter

Heb ik met moeite een HU-405 in een phase1 gekregen, doet alleen de rechterachterspeaker het!!! :? Ligt niet aan de balans, want dat heb ik al geprobeerd. Maar dat er 3 speakers kapot zijn, da's toch ook niet echt logisch?

Moet ik nou aan de kabeltjes gaan friemelen of de speakers doormeten, of...... iemand tips?
buuntje
2nd Gear member

is het de radio zelf niet?
V40 1.9td 102pk bj 2002

Afbeelding
Okke
4th Gear member

Was de kabel nog in orde, of heb je wat moeten aanpassen? controleer je aansluitingen nog eens heel goed. Ben je er overigens zeker van dat er verder overal speakers zijn gemonteerd? Mischien heeft de vorige eigenaar de speakers eruit gehaald.
V40
adV40
Starter

Ah, geen speakers inderdaad :) Thanx! Ook nooit erin gezeten, want er zit nog mooi schuimrubber achter en de kapjes zijn helemaal dicht. Blijft de speaker in de kofferbak over en die op het dashboard, ga ik daar maar es aan prutsen dit weekend.... :D
Okke
4th Gear member

Kijk eens aan...en idd, zorg voor roosters met gaatjes, de originele laten weinig geluid door. :lol:

Kijk eens op marktplaats of verglijkbare sites voor originele speakers, mischien kan je de kapjes daar ook vinden (of anders even langs de dealer). Er is al aardig wat geschreven over speakers hier op het forum (dus even de zoekfunctie gebruiken), maar over het algemeen zijn de Phillips speakers al een stuk beter dan de Nokia. Ik weet natuurlijk niet hoe kritisch je bent...
V40
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”