Jazeker.......................is een er 1 uit juni 2003 MY2004Paul schreef:Zo zeg dat ziet er leuk uit!
Gaaf dat er ook een V70R stond, importje ofniet?
Napraten over de Volvo-forum Zomermeeting
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
- Paul
- Geartronic member
Mooi ding!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Je hebt een pm
- Jor
- 5th Gear member
is ie nu wel goed?lancer schreef:Je site werkt iig niet met Mozilla Firefox. Ik krijg de html source te zien ipv een gerenderde pagina. Is de extensie van je html file goed en in overeenstemming met je doctype?Jor schreef:oke de foto's staan op mijn site
Het duurde even maar ben nu klaar met de foto's.
Renault Megane Classic 1.6 '99
Mercedes 350 SLC '77
Volvo S40 2.0T '01
VW Polo, 1.4 TDI, '04
Volvo S60, T5, '03
Peugeot 107, 2007
Volvo V70, 2.4 LPG, 2002 te koop
Volvo V70, 2.5T, 2005
Audi A2, 2000
Mercedes 350 SLC '77
Volvo S40 2.0T '01
VW Polo, 1.4 TDI, '04
Volvo S60, T5, '03
Peugeot 107, 2007
Volvo V70, 2.4 LPG, 2002 te koop
Volvo V70, 2.5T, 2005
Audi A2, 2000
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Zo, de boekhouding is gedaanJor schreef:@Ben Hoeveel geld is er binnengekomen voor het Militair luchtvaartmuseum dit jaar?
Ik heb 81 betalende bezoekers geteld en dus gaat er € 405 naar de Vrienden van het MLM.
Daarnaast dank ik (namens alle forummers) de gulle gevers die extra gaven ter instandhouding van het forum en de kopers van forumartikelen.
Heb je nog niets besteld??? Ga snel naar www.volvo-plaza.nl en kijk in de webshop wat er allemaal voor moois te koop is.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- lancer
- 6th Gear member
Nope. Ik heb de indruk dat je een bestandsextensie (.html/.htm) mistJor schreef:is ie nu wel goed?lancer schreef:Je site werkt iig niet met Mozilla Firefox. Ik krijg de html source te zien ipv een gerenderde pagina. Is de extensie van je html file goed en in overeenstemming met je doctype?Jor schreef:oke de foto's staan op mijn site
Het duurde even maar ben nu klaar met de foto's.
- Bart
- 8th Gear member
Wow, het ziet er allemaal super uit! Zo te zien hebben jullie beter weer gehad dan ik op het Eurocircuit in Valkenswaard (wat een regen daar...). Volgend jaar ben ik er zeker bij, dit wil ik ook eens meemaken!
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
- @dreamer@
- 4th Gear member
- Contacteer:
Zo te zien was het een mooie meeting 
Jammer dat wij er niet bij konden zijn
En wat me op valt dat er maar 3 v50`s waren.

Jammer dat wij er niet bij konden zijn

En wat me op valt dat er maar 3 v50`s waren.
Eindelijk!!! Nu nog mijn eerste volvo...
- Kai
- 3rd Gear member
- Contacteer:
inderdaad erg jammer de 40ers vielen een beetje buiten de boot.
Volvo 460 2.0i luxury line '94
Volvo V70 2.5tdi comfort line '99
Volvo 66L 1100 marathon '80
Volvo V70 2.4 170PK '01
Volvo V70 2.5tdi comfort line '99
Volvo 66L 1100 marathon '80
Volvo V70 2.4 170PK '01
- Mathijs.
- 2nd Gear member
De 'X40's' hadden het niet helemaal naar hun zin gehad zo te lezen op hun forum. Valt ook wel een beetje te begrijpen want ze stonden helemaal afgelegen waar bijna geen enkele hond kwam. Gelukkig hebben ze het onderling nog wel een beetje gezellig gehad.
Het is bijvoorbeeld niet leuk om je auto zo aan te treffen op een Volvo-meeting.

Zie voor meer reacties: http://volvo40forum.nl/index.php?topic=2235.0
Het is bijvoorbeeld niet leuk om je auto zo aan te treffen op een Volvo-meeting.

Zie voor meer reacties: http://volvo40forum.nl/index.php?topic=2235.0
- Oceanracer
- Geartronic member
Ik heb mij tijdens het lezen van bovenstaade link/site werkelijk verbaasd over de negatieve insteek van bepaalde volvo40forummers. Dit staat dan nog even los van het feit dat het taalgebruik en de zinsopbouw aldaar (gelukkig) niet te vergelijken valt met dit forum. Kennelijk was de plek van de 40-ers niet zo gelukkig gekozen, maar omdat er toch een speciale club van is, lijkt mij dit toch niet zo'n groot probleem... Verder komen sommigen tegen drie uur aankakken en die gaan dan lopen zeuren als ze naast een Peugeot moeten parkeren...
Naar aanleiding van de foto's en de berichten op ons eigen forum heb ik mij in elk geval voorgenomen volgend jaar zeker langs te komen. Het probleem met de 40-ers zal dan wel zijn opgelost, want als ik het goed begrijp komt er van dat forum volgend jaar niet eentje meer...
Naar aanleiding van de foto's en de berichten op ons eigen forum heb ik mij in elk geval voorgenomen volgend jaar zeker langs te komen. Het probleem met de 40-ers zal dan wel zijn opgelost, want als ik het goed begrijp komt er van dat forum volgend jaar niet eentje meer...
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
- lancer
- 6th Gear member
Een klein beetje gelijk hadden ze wel. Het was niet echt een leuke plaats om te staan, zeker omdat achteraf bleek dat zovelen niet gekomen waren. Ik had ze ook liever op de centrale plaats gezien in plaats van die enorme lege plekken. Maar goed, dit is geklets achteraf. We zijn nou niet echt ervaren in het organiseren van dit soort dingen, dus dit soort leermomenten blijf je houden.
De ervaring van deze keer zal er in ieder geval voor zorgen dat de aanpak de volgende keer anders zal zijn.
De ervaring van deze keer zal er in ieder geval voor zorgen dat de aanpak de volgende keer anders zal zijn.
- BlackWolf
- 3rd Gear member
Ik voel me klein beetje aangesproken Oceanracer, ik weet zeker dat ik het netjes heb gehouden met mijn taal gebruik, reden waarom ik me aangesproken voel is omdat ik over die peugeot naast mijn auto begon op 40 forum maar dat was meer een grap en ik ben zeker niet tegen drie uur komen "aankakken" zoals jij het zo mooi beschrijft, ik was voor drie uur al weg. Ik was netjes om 11:15 bij de parkeer plek waar we moesten staan en tot mijn verbazing zag ik iedereen al naar binnen rijden terwijl dat om 11:30 afgesproken was.
Nogmaals, ik ben niet kwaad maar wel teleurgesteld omdat ik het idee had dat we buiten gesloten waren terwijl we toch veel doen en liefde hebben voor onze Volvo's. Al worden we niet als Volvo rijders gezien.
Mijn advies is, haal niet iedereen door een kam.
Voor de rest wens ik je prettige dag…
Nogmaals, ik ben niet kwaad maar wel teleurgesteld omdat ik het idee had dat we buiten gesloten waren terwijl we toch veel doen en liefde hebben voor onze Volvo's. Al worden we niet als Volvo rijders gezien.
Mijn advies is, haal niet iedereen door een kam.
Voor de rest wens ik je prettige dag…
98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
- Summum
- 6th Gear member
Ik ben het met Oceanracer eens dat de reacties op het 40forum wel heel erg negatief zijn. Iedereen zal het er over eens zijn dat de opstelplaats van de 40 serie een beetje out-of-the loop was. Deze keuze is door de organisatie gemaakt op basis van het aantal aanmeldingen en de beschikbare ruimte. De 40-groep was nu eenmaal de grootste groep, zodat je die het best apart kunt zetten. Twee P1800's apart zetten schiet niet echt op immers.
Dat achteraf vrij veel aanmelders niet kwamen opdagen is teleurstellend, maar kan de organisatie niet verweten worden. Achteraf gezien was er waarschijnlijk plek geweest om iedereen op het centrale plein te plaatsen. Toen er overigens plekken vrij kwamen is nog een poging gedaan een aantal S/V 40's naar het plein te halen, maar daaraan werd geen gehoor gegeven (op Jor na).
Maar om de hele organisatie dan K.U.T.T. te noemen en collectief te roepen dat men niet meer komt lijkt mij een beetje primitief. Zeker als velen aangeven dat het vorig jaar wel top was! De organisatie zat dit jaar veel beter in elkaar. De reacties komen dus uitsluitend voort uit de opstelplaats? Beetje kortzichtig. Volgend jaar zal wellicht een andere groep iets apart staan.
Ik heb de "moeite" genomen om ook even om de hoek te kijken en in ieder geval genoten van de vele aanwezige 40's!
Dat achteraf vrij veel aanmelders niet kwamen opdagen is teleurstellend, maar kan de organisatie niet verweten worden. Achteraf gezien was er waarschijnlijk plek geweest om iedereen op het centrale plein te plaatsen. Toen er overigens plekken vrij kwamen is nog een poging gedaan een aantal S/V 40's naar het plein te halen, maar daaraan werd geen gehoor gegeven (op Jor na).
Maar om de hele organisatie dan K.U.T.T. te noemen en collectief te roepen dat men niet meer komt lijkt mij een beetje primitief. Zeker als velen aangeven dat het vorig jaar wel top was! De organisatie zat dit jaar veel beter in elkaar. De reacties komen dus uitsluitend voort uit de opstelplaats? Beetje kortzichtig. Volgend jaar zal wellicht een andere groep iets apart staan.
Ik heb de "moeite" genomen om ook even om de hoek te kijken en in ieder geval genoten van de vele aanwezige 40's!
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
-
- 2nd Gear member
Jammer om te lezen dat sommige mensen het zo hebben ervaren. Ik vraag me af of er tijdens de meeting ook klachten zijn gekomen over de slechte plek en dergelijke. Ik vind het altijd zo jammer als er achteraf geklaagd wordt; probeer dan gewoon op het moment zelf samen een oplossing te bedenken! Ik denk dat dat best mogelijk was geweest gister.
- bleuriders
- 2nd Gear member
ik denk dat wanneer er weer zo'n animo is voor een meeting er misschien een Grotere plaats geregeld moet worden.
het klopt idd dat het jammer is wanneer er verschillende plaatsen zijn met auto's.
wat ook een mooie plek is om eens een meeting te regelen icm BBQ en eventueel een behendigheidscursus is op het Euro Circuit te Valkenswaard.
Plek zat en er is ook nog wat te doen met je eigen auto!
Bijv:Sla-lommen, Sprintje Trekken, Behendigheids parcour.
Hou me in iedergeval aanbevolen als dit georganiseerd zou worden
het klopt idd dat het jammer is wanneer er verschillende plaatsen zijn met auto's.
wat ook een mooie plek is om eens een meeting te regelen icm BBQ en eventueel een behendigheidscursus is op het Euro Circuit te Valkenswaard.
Plek zat en er is ook nog wat te doen met je eigen auto!
Bijv:Sla-lommen, Sprintje Trekken, Behendigheids parcour.
Hou me in iedergeval aanbevolen als dit georganiseerd zou worden

- seb8iaan
- 3rd Gear member
Zou het ook leuk vinden om met alle volvo's een soort tour te maken in de omgeving. Dit zie je ook vaak bij old-timer meetingen.
En die BBQ is ook een goed idee, kun je onder het genot van een warme hap en drinken, praten met andere volvo eigenaren.
En die BBQ is ook een goed idee, kun je onder het genot van een warme hap en drinken, praten met andere volvo eigenaren.
- bleuriders
- 2nd Gear member
seb8iaan schreef:Zou het ook leuk vinden om met alle volvo's een soort tour te maken in de omgeving. Dit zie je ook vaak bij old-timer meetingen.
in het verleden hebben wij diverse leuke toerritten uitgezet in het zuiden van het land, grenstreek Belgïe en de duitse eiffel.
dit zouden we best wel weer eens willen doen, alleen is onze ervaring dat er weinig animo is van de mensen die boven eindhoven wonen ivm het Rijden.
maar indien daar zeker animo voor is, dan wil ik best weer een rit uitzetten, met een stop bij een Zomer Rodel baan (Bobslee baan) met een hapje en een drankje !
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Ik moet wel even excuses maken :$ Ik ben totaal vergeten dat ik mij met de 360 had ingeschreven. was ook al weer ff geleden dat ik dat had gedaan denk ik. nu kon ik ook niet met de 360 komen overigens want er mankeert een hoop aan. Ik was er uiteindelijk wel met een paar vrienden die ook gingen. Verder, topdag, goed georganiseerd en ik probeer in de toekomst wat meer bij de les te blijven.
Er is gewoon niets beters, of ben ik nou naief.
- Volvoman
- 7th Gear member
- Contacteer:
Ik zie die rode opgepimpte 760 hier vaak rijden. Van wie is die?
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram