Geluid uit middenconsole
-
- 2nd Gear member
Het is mij opgevallen dat het nooit stil is in de V50. Als de auto staat geparkeerd en de sleutel is uit het contact, dan komt er toch nog een geluid vanuit de middenconsole. Ik zou het willen omschrijven als een piepgeluid, hoewel de frequentie niet echt hoog is. Het is een constante toon. Graag even de bevestiging van andere V50 bezitters of dit een normaal verschijnsel is. Als er óók nog een techneut is die kan uitleggen waardoor het geluid veroorzaakt, zou ik dat helemaal mooi vinden. Het betreft overigens een edition 1 mét alarm ( ik dacht zelf dat dit wellicht het geluid veroorzaakt ).
- Oceanracer
- Geartronic member
Gaat het geluid na enige tijd weer weg (bijvoorbeeld na 1 minuut) of hoor je het ook weer als je de volgende dag in de wagen stapt?
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
-
- 2nd Gear member
Nadat ik gisteren de centrale deurvergrendeling had ontgrendeld begon de auto spontaan te piepen. Een constante vrij hoge, redelijk luide, pieptoon. Nadat ik was ingestapt verdween het geluid net zo snel als het was gekomen. Toen ik een uurtje later uit wilde stappen, lukte het in eerste instantie niet om de auto op slot te doen. De knipperlichten knipperde wel, maar de auto ging niet op slot. Deur geopend en weer gesloten en toen werkte alles weer. Heeft geluid en haperende centrale vergrendeling met elkaar te maken??
Ik ben overigens nog steeds benieuwd wat het geluid uit de middenconsole is. Het klinkt namelijk niet echt als een draaiende vin.
Ik ben overigens nog steeds benieuwd wat het geluid uit de middenconsole is. Het klinkt namelijk niet echt als een draaiende vin.
- BeePke
- 3rd Gear member
Is normaal, verdwijnt na tijdje, vermoed ook dat het iets te maken heeft met de airco.
2x Made in Belgium
Huidig 1: Golf V 1.9 TDI MY07 | Spring Edition | Graphietblauw
Huidig 2: V50 2.0D MY08 | Titanium Grey | Topline | R-Design Pack | Family Pack | Leder Offblack | 17"; Serapis | Bi-Xenon + foto's
Vorige: V50 2.0D MY06 | Electric Silver | Business Line (Leasing)
Huidig 1: Golf V 1.9 TDI MY07 | Spring Edition | Graphietblauw
Huidig 2: V50 2.0D MY08 | Titanium Grey | Topline | R-Design Pack | Family Pack | Leder Offblack | 17"; Serapis | Bi-Xenon + foto's
Vorige: V50 2.0D MY06 | Electric Silver | Business Line (Leasing)
- Oceanracer
- Geartronic member
Ik weet het niet. Klinkt mij allemaal erg onheilspellend in de oren...
- Oceanracer
- Geartronic member
Het houdt wel het draadje levend. Is ook wat waard. 
Dat geluidje zelf baart me overigens geen zorgen hoor, het gaat mij om die piep en het probleem bij het afsluiten. Ik denk toch dat ie daarvoor toch even aan de computer moet. Verder kan ik je niet helpen. Sorry!

Dat geluidje zelf baart me overigens geen zorgen hoor, het gaat mij om die piep en het probleem bij het afsluiten. Ik denk toch dat ie daarvoor toch even aan de computer moet. Verder kan ik je niet helpen. Sorry!