toen ik gisteren mijn nieuwe v50 ging halen bij de dealer was ik aangenaam verast dat ik hier 5 jaar garantie kreeg op de wagen, er is dus sprake van de 2 jaar volvo garantie, die vervoledigt wordt door 3 jaar dealer garantie (op dezelfde manier als bij toyota, de garantie van toyota komt wel direct van de importeur)
de verkoper legde mij uit dat de auto bij hen binnen moest na 23 maanden, dat ze dan alles keurig gingen controleren en vervangen indien nodig (onder de volvo garantie) zodanig dat de wagen er na deze controle als nieuw uit de garage moet komen. vanaf dat moment gaat de dealer garantie in gang, en ben ik dus nog 3 jaar onder garantie, vind ik wel tog van de dealer.
bijkomend wilde ik er nog juist bij zeggen dat we heel tevreden zijn over deze garage en de verkoper, heel sympathieke mensen die hun woord houden. ze hebben zelfs winterbanden laten plaatsen op mijn originele 15 duims velgen (tegen een miniem tussenkomst van mijn part) en nog de tapijtjes gratis bijgegeven, dit had ik allemaal niet verwacht, vooral omdat we de auto gekocht hebben tijdens een open deur weekend en dat we de volledige topline uitrusting voor amper 500 euro hebben kunnen kopen...
we zijn dus zeer tevreden ... en dat mag geweten worden, want goede critiek mag er ook zijn hé

een AANRADER DUS...