Om even terug te komen op mijn (kop)lampen verhaal, waar het op neer komt is dat ik meer licht wil 's avonds! Die Blue vision lampen heb ik vroeger ook wel gehad in m'n 205 en in m'n zx maar daar ben ik toch niet helemaal kapot van.
En ineens dacht ik aan de lampen die wij bij het rally team gebruikten (daar zit ik nu niet meer bij) lampen van PIAA, nou om een lang verhaal kort te maken deze 'schatjes' hebben ze nu ook in H4 en dat geeft me een bak licht! (zegmaar "the poormans xenon") tja ze zijn wel 'ietsje' duurder dan die blauwe philips peertjes, maar ja ik vind het wel waard.
kijk anders maar eens even op de site van PIAA: http://www.piaa.com/Bulbs/Bulbs-H4.html
in Breda hebben ze ze gewoon bij de (hoe kan het ook anders) Bredase autoshop.
Oh en ik ben nogsteeds erg blij met mijn M & S-en , het is dan wel een erg zachte winter (lees: GEEN SNEEUW) maar dat wil nog niet zeggen dat je ze niet kan gebruiken.... neem een modderig grasveld annex parkeerplaats en plezier gegarandeerd! nou, en ik moet zeggen dat ze prima werken die MODDER en sneeuw banden!
later, Jesse
felle lampies!
- jessev40
- 3rd Gear member
- Contacteer:
V40 1.8 16v // 244 TIC - soon equiped with KMS!!!!! ('81)
life's a gamble, and we're all dice!
- TheCrewBroer
- 1st Gear member
Mooi he die H4 gevallen, ik ben toch wel benieuwd of dat ook niet meer hitte afgeeft, of dat niet schadelijk voor het glas is...er zit zomaar een barst in.
Hoewel.. als het niet meer stroom verbruikt en wel meer licht geeft dan zou het minder energie in warmte omzetten zou je zeggen.
Maar dat kan jij vast en zeker haarfijn vertellen?
P.S. sneeuw genoeg gehad toch
Hoewel.. als het niet meer stroom verbruikt en wel meer licht geeft dan zou het minder energie in warmte omzetten zou je zeggen.
Maar dat kan jij vast en zeker haarfijn vertellen?
P.S. sneeuw genoeg gehad toch

:laughing6: I Have a big smile with my VolVo
-
- 2nd Gear member
waar zijn die lampen te bestellen ik ga er vast een paar in mijn v40 zetten .
vind het zicht nu niet echt goed.
in mijn andere 440 zit meer licht.
vind het zicht nu niet echt goed.
in mijn andere 440 zit meer licht.
reeds dus een v40 uit 98 een tdi.
en had nog een 440 uit 94 op gas maar is mijn ex mee vandoor.
en had nog een 440 uit 94 op gas maar is mijn ex mee vandoor.
- jessev40
- 3rd Gear member
- Contacteer:
tja dat kan je doen, die philips lampies erin zetten maar weet wel dat je waarschijnlijk na 3 tot 5 maanden ze weer moet vervangen, wat philips met deze lampen doet is ze gewoon gruwelijk heet stoken en voila meer lichtopbrengs uit een eigenlijk standaard lamp, wil je wel de lichtopbrengs en de duurzaamheid zou ik toch gaan voor die H4 van PIAA heb je ook nog eens mooi wit licht!
later J
later J
V40 1.8 16v // 244 TIC - soon equiped with KMS!!!!! ('81)
- Remon
- 5th Gear member
Ehm, misschien een dom vraagje, maar kan een h4 lamp ook in een h7 aansluiting. Ik kwam er toevalig achter dat mijn pa h4 lampen in zijn v40 heeft zitten terwijl er in de lichtunits h7 lampen zitten. Kan dat of past het niet op elkaar