de foto's van mijn nieuwe v50 (my 2008)

Geleverd vanaf 2003
patrice
3rd Gear member

hallo
jullie kunnen vanaf nu de foto's van mijn nieuwe v50 gaan bekijken op het forum in de rubriek 'FOTO VAN MIJN VOLVO'
tot later
mvg patrice
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso
Herror
2nd Gear member

ja die zijn wel heel erg klein zeg :( ... en die laatste foto is nog gedraaid ook :S:S

zet ze eens wat groter hier op de site svp :)
patrice
3rd Gear member

Afbeelding
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso
patrice
3rd Gear member

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
patrice
3rd Gear member

hallo
voila het is mij eindelijk gelukt om de foto's op het forum te zetten
als u op de foto klikt kunt u ze in het groot zien
ik vind mijn v50 best mooi, en hoe vinden jullie hem??
ps: er moet juist nog de achterspoiler op komen, maar dat zal na mijn vakantie gebeuren.
groetjes en tot later
Pritchard
5th Gear member

Waw, heel erg knap, alhoewel, nu ik hem es in het "echt" zie en niet via de configurator, lijken de verschillen wel veel kleiner... Ik vind de achterlichten van MY07 wel knapper... Maar voor de rest: prachtig!
V70 MY11, R-design, D3, Black Sapphire metallic
V50 2.0d MY07, kinetic, barents blue pearl en 17"; zaurak
V50 2.0d MY05, kinetic, Titanium grey en 16"; cygnus
patrice
3rd Gear member

hallo pritchard, alvast bedankt voor de complimentjes, ik moet ook toegeven dat ik aan de achterlichtjes nog een beetje moet wennen, de vorige waren inderdaad ook tof, jullie gaan me misschien voor de gek houden , maar ik vind dat het achterste een beetje op een amerikaanse wagen doet denken, ik denk echter wel dat het achterste veel toffer zal zijn zodra de achterspoiler erop zal staan! wat de verschillen betreft tss 'oud' en 'nieuw' is er toch heelwat veranderd hoor, gisteren stond er naast mij op de parking een voirg model geparkeerd (in dezelfde kleur trouwens) en dan valt het toch wel goed op, ik ben in ieder geval een blije volvist geworden... :P ps: de achterlichten trekken nu wel zeer veel op de xc 90 lichtblokken (my 2007) groetjes en tot later
Pritchard schreef:Waw, heel erg knap, alhoewel, nu ik hem es in het "echt" zie en niet via de configurator, lijken de verschillen wel veel kleiner... Ik vind de achterlichten van MY07 wel knapper... Maar voor de rest: prachtig!
Bart
8th Gear member

Velgen zijn niet helemaal mijn smaak, maar verder erg mooi! Gefeliciteerd!
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240

'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue

"I'll try being nicer if you try being smarter.."
moosev50
3rd Gear member

Mooie auto Patrice!
De spoiler zal erg mooi staan, beter dan die twee rare minispoilertjes!
V50 2.0D Brilllant Bleu[Verkocht]
patrice
3rd Gear member

bedankt koots, ja, alu velgen is persoonlijke smaak hé, ik vind ze best tof, in het echt is het natuurlijk nog anders als op de foto, wat ik er tof aan vind is dat ze een black chroom look hebben, en dat gaat goed samen met de koetswerkkleur, in het echt lijken ze redelijk goed op de 18 duims velgen die je op de c30 kunt bestellen als je de bodykit koopt, ik weet wel niet hoe ze noemen, maar bon...tot later!
Koots schreef:Velgen zijn niet helemaal mijn smaak, maar verder erg mooi! Gefeliciteerd!
patrice
3rd Gear member

hallo moosev, heb jij zo geen mini spoilertjes op je wagen staan, deze waren er origineel op, heeft zeker iets met de aerodynamica te maken... maar is inderdaad niet zo mooi, na mijn vakantie komt de spoiler erop, zal dan nieuwe foto's op het forum plaatsen! groetjes
moosev50 schreef:Mooie auto Patrice!
mauclau
2nd Gear member

prachtige auto, dat lichte interieur vind ik ook zoooooo mooi ! (alleen best besmettelijk denk ik)
moosev50
3rd Gear member

Spoilertjes zaten er bij mij ook op. Is onderdeel van de estate line. Wanneer de dakrails af fabriek gemonteerd worden komen de spoilertjes er ook op. Ze zijn geplakt op de achterruit en er dus eenvoudig er weer af te halen.
patrice schreef:hallo moosev, heb jij zo geen mini spoilertjes op je wagen staan, deze waren er origineel op, heeft zeker iets met de aerodynamica te maken... maar is inderdaad niet zo mooi, na mijn vakantie komt de spoiler erop, zal dan nieuwe foto's op het forum plaatsen! groetjes
moosev50 schreef:Mooie auto Patrice!
V50 2.0D Brilllant Bleu[Verkocht]
@dreamer@
4th Gear member
Contacteer:

In het groot is hij nog mooier =P~

Nu mijn vader nog ompraten ;)
Eindelijk!!! Nu nog mijn eerste volvo...
Peter
7th Gear member
Contacteer:

Dat gaat niet lukken
Zweuds. V50 2.4i, my 2006, estate-line, spijltjesgrill, sagitta's, sunblinds, dakspoiler, high performance audio
 Mijn Flickr foto's
patrice
3rd Gear member

hallo dreamer, fototjes uit printen en een paar keer onder de neus van uw vader zetten, dat zal wel lukken zeker, ... veel geluk met het ompraten... :P en bedankt voor de complimentjes...
@dreamer@ schreef:In het groot is hij nog mooier =P~

Nu mijn vader nog ompraten ;)
patrice
3rd Gear member

als die gast van 16 goede smaak heeft, zal de pa dat ook wel hebben zeker, hopelijk toch, ...
Wimpy
2nd Gear member

Prachtige wagen!
Is de uitlaat zichtbaar bij een 1,6D ? (niet duidelijk op de foto's)
patrice
3rd Gear member

hallo wimpy, alvast bedankt, en nee, de uitlaat is niet zichtbaar op de 1.6d
ik ben zelf nog aan het twijfelen of ik er nu een dubbel uitlaat gaat laten op plaatsen in de D5 stijl of als ik het zo ga laten :roll:
groetjes pat
Wimpy schreef:Prachtige wagen!
Is de uitlaat zichtbaar bij een 1,6D ? (niet duidelijk op de foto's)
Herror
2nd Gear member

Nou Patrice,

Nu ik de foto's in het groot heb kunnen bewonderen, moet ik zeggen:

Prachtige wagen! Kleur mooi gekozen, de velgen vind ik er mooi bij staan en het interieur vind ik ook mooi gekozen ... juist omdat de buitenkant zo donker is, vind ik het wel mooi als het binnen weer lichter is :D
al met al: prachtig!!
Veel rijplezier met je auto!! :D
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”