De commandopost:

Nieuwe grill en sun blinds:

Close-up:

Zijkant:

Nog een van de zijkant:

En nog eentje:

Euh.. jaliquid_force schreef:auto betaald door GE?
Nope, is alleen een laadsnoer. Heb de stekker in de 12v aan de achterkant van de middenconsole geplugd, dus die zie je iig niet zitten (als je voorin zit dan he..). Ipod zit perfect op bedieningshoogte, wordt bijgeladen en slingert niet meer over de voorstoel. Het is dan volgebouwd, maar ik kan niet tegen slingerende spullen door mijn interieurarnoud. schreef:Mooi autootje, maar inderdaad een tikkie vol dashboard... Waarom heb je trouwens een stekker in de hoofdtelefoonuitgang van de iPod zitten? Zit er geen audio uitgang op de dock kabel?
Beetje geduld he....Paul schreef:Inderdaad zeg... KLPD autootje van binnen!
Mis een spoiler...
Geen idee of de Brodit houder ruimte genoeg heeft, maar ik heb 'vroeger' altijd met veel plezier deze kabel gebruikt:Nope, is alleen een laadsnoer. Heb de stekker in de 12v aan de achterkant van de middenconsole geplugd, dus die zie je iig niet zitten (als je voorin zit dan he..). Ipod zit perfect op bedieningshoogte, wordt bijgeladen en slingert niet meer over de voorstoel. Het is dan volgebouwd, maar ik kan niet tegen slingerende spullen door mijn interieurarnoud. schreef:Mooi autootje, maar inderdaad een tikkie vol dashboard... Waarom heb je trouwens een stekker in de hoofdtelefoonuitgang van de iPod zitten? Zit er geen audio uitgang op de dock kabel?
Wat bedoel je met mini-afstandsbediening achter het stuur kenneth?kennethbril schreef:...Gewoon Ipod in de middenconsole met mini afstands bediening achter het stuur...
Koots schreef:Hi Edgar,
Ik heb mijn ramen niet getint, dit zijn de originele sun blinds voor de V50. Makkelijk te monteren, en geeft (bijna) hetzelfde effect. En voor ca. € 200 ben je "the man"