afgelopen zaterdag had ik heel veel pech

sta ik mijn auto te stofzuigen en ineens hoor ik vet gescheur en knarsende geluiden... :? en ik zie hoe een kutgolf mijn achterportier heeft gebeukt... :evil: dat kreng rijd nog gewoon door ook..!
ben snel in mijn auto gestapt en er achter aan.....
1 straat verder zag ik hem staan...bleek een stokoude vent te zijn 87 jaar.....
Hij wilde eerst boodschappen gaan doen met zijn vrouw..?! en had nu even geen tijd..... :-k
verbaast en kwaad zei ik hem dat ik eerst de politie zou bellen en of hij ff mee wilde gaan naar mijn straat...
Na lang aandringen ging hij toch maar mee..
Daar aangekomen wilde hij eigelijk toch weer weg en grote toestand die was ontstaan en ....bla ..bla ..bal ..heb uiteindelijk toch mijn schade formulier ondertekend gekregen...zelf die had hij nog nooit gezien en bla bla bla...
Mijn schade is mijn deur is krom foto volgt nog...
en mijn slot van mijn voorportier kan ik nu ook niet meer gebruiken..?
de sleutel gaat niet meer in het slot...
kan nog wel van binnenuit op slot... hij is ook van de c.v ..dit is balen..!
op een een of andere manier heeft voorpotier ook een knauw gehad...
ik ben nu bij care schadeherstel geweest en hun zeggen dat er misschien een andere deur in moet of dat deze misschien wel weer kan worden hersteld al met al zou het zo een 800-900 euro kosten maar dan zonder slot..?dus dan dacht ik 150 a 200 voor dat slot kom je op 1000-1100 euro schade ,...
Nou heb ik van de verzekerings agent gehoord dat schades boven 750euro er altijd een expert bij moet komen...
Zij willen natuurlijk zo weinig mogelijk betalen.. :-x
Nu ben ik bang dat ze straks mijn auto total loss zouden kunnen verklaaren en dan zou het economisch total loss zijn .. :evil:
Help wat is mijn auto eigelijk waard..?
Ik heb al eens gezocht naar een dagwaarde maar kon er nergens achter komen..de mijne is ook ingevoerd uit buitenland en er ontbreken daarom gegevens..?
Wie weet meer..?en heeft ervaring met experts..?
gr Bap