hallo firechief, zeer interessante informatie, daar zal ik is naar kijken in de komende dagen, want als dit systeem een toffe look geeft aan de wagen, is het best goekoop tov ramen te laten tinten...
tss haakjes, zie je van buiten uit veel verschil tss folie en dit systeem, op een bepaalde afstand natuurlijk, ik kan mij wel voorstellen dat je goed het verschil kunt zien als je er met je neus op zit!
sluutjes en bedankt voor de info.
Firechief schreef:Ik heb die sun-blind zitten en die zijn inderdaad leverbaar voor de ramen achter de B-stijl; dus achterdeuren, achterste ramen en kofferdeksel. Let wel het zijn 2 set's die je dient te bestellen. Set 1: Achterste deuren, Set 2: Achetrste ramen + Kofferdeksel. Het openen van de ramen blijft nog steeds mogelijk daar de bevestigingshaakjes achter de raamrubbers worden geklemd. Je moet natuurlijk geen 150km/u gaan rijden met je ramen volledig open, want dan zal je ze wel kwijt zijn, maar als ik me niet vergis zijn ze plaatsvast tot 100km/u.
Ik denk dat de kostprijs zo'n 160€ was voor de 2 setjes
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso