Die summum is idd heerlijk. Gelukkig hebben ze dat allebei. Ik ben vandaag weer wezen kijken en heb ik proefrit gemaakt maar ik denk dat ik voor de D5 185PK ga.. de LPG lijkt me toch geen ideale oplossing.. een beetje ik wil wel maar kan geen 2.5T betalen.. aangezien dat niet aan de orde is denk ik toch meer aan de D5..
Lastig dat Volvo zulke ideale auto's op de markt brengt dat maakt het leven met keuzes toch weer moelijker
Nog even over de eventueel (RICA) tuning van de D5, ik heb er veel overgelezen maar merk weinig duidelijkheid. Meer PK's en koppel zal er ongetwijfeld uitgehaald worden maar toch merk ik geen duidelijke JA wat betreft de chiptuning.. heeft een ieder ervaring met het (chip)tuning van de 185PK versie van de D5?
Ik kan je vertellen dat het natuurlijk een hoop uitmaakt dat chippen. het vermogen neemt (zeker bij de D5) erg toe. En op alle auto's met een Turbo is het veschil volgens mij het grootst. (zowel op de D5 als bijv. op de T5's die ik zelf heb laten chippen.)