geen opa amazon

Ik heb die auto gezien op de Elandrun van 2007. En die heeft echt heel veel werk gahad aan zijn motor. Alles wat er aan electra weggewerkt kan worden is weggewerkt. (Ook de accu.) Verder is er heel veel gepolijst onder de motorkap.pieter007 schreef:
praten nederlands ?
Een standaard amazon is inderdaad een behoorlijke dweil op de weg vergeleken met dit geval. Mensen blijven echter verstelt staan wat de combinatie verzwaarde stabistangen + sportschokdempers + verlaagde veren + PUophangbussen doen voor de ophanging. Met deze onderdelen rijdt je bijna elke moderne auto mee van het klaverblad af.AmazonWillem schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor aanpassingen hij aan het onderstel heeft gedaan om zo door de bochten te kunnen vliegen.
wat kost zon stukje verbetering nou ongeveer?pieter007 schreef:ik heb om naar zweden te rijden de zwaarste stabi stang van IPD er vanvoor ondergezet ,
wat een verschil !! helt bijna niet meer over
spijtig genoeg moet hij er nog trug onderuit want hij is van m'n pa
ook had ik op de achterste schokdempers veren gezet omdat hij dan wat steviger was dit deet ook veel !
Zie http://www.tinustechniek.nl/Boele schreef:wat kost zon stukje verbetering nou ongeveer?
mooie site!bflierman schreef:Zie http://www.tinustechniek.nl/Boele schreef:wat kost zon stukje verbetering nou ongeveer?
Voor de meest strakke wegligging uiteraard de 28m stabi, en een 19mm op de achteras. Alleen bij zeer slechte terreinen en zware rally is het beter om het iets dunner te houden (maar uiteraard nog steeds dikker dan orgineel).Boele schreef:mooie site!bflierman schreef:Zie http://www.tinustechniek.nl/
voor echt sportiever weggedrag, wordt dan neem ik aan toch wel de 28mm stabi aanbevolen?
ga nu ook 195 banden achter onder een combi zetten. toch weer ietsje breder dan de 165's
ik heb al 5,5j velgen klaar liggen, alleen nog even netjes gecoat worden.bflierman schreef:Voor de meest strakke wegligging uiteraard de 28m stabi, en een 19mm op de achteras. Alleen bij zeer slechte terreinen en zware rally is het beter om het iets dunner te houden (maar uiteraard nog steeds dikker dan orgineel).Boele schreef:mooie site!bflierman schreef:Zie http://www.tinustechniek.nl/
voor echt sportiever weggedrag, wordt dan neem ik aan toch wel de 28mm stabi aanbevolen?
ga nu ook 195 banden achter onder een combi zetten. toch weer ietsje breder dan de 165's
195 banden helpen ook voor de wegligging, al zul je natuurlijk wel brede velgen moeten aanschaffen, want dat gaat niet lekker passen op de standaard velgjes. Er zijn bv. mooie lichtmetalen Minilites leverbaar.