Ik wil daar graag grijs voor in de plaats. Iemand ervaring mee, en/of iemand grijze lijsten terwijl woodline hem/haar wel iets lijkt?

Bij voorbaat dank voor je reactie
Zie hier voor wat plaatjes (pagina 2)...Robin1968 schreef:Hallo,
Ikzelf ben in het bezit van een V70 2002. Incl Woodline. Kunnen deze inderdaad eenvoudig vervangen worden voor zwarte / grijze lijsten incl de lijsten in de deuren? Ik hoop dat iemand kan uitleggen hoe dit werkt of wellicht een adres heeft van iemand die dit kan uitvoeren. Wil mijn lijsten graag vervangen voor zwart of zilver/grijs
Alvast bedankt Robin
Wauw! Dat wil ik ook! Had al een beetje zitten snuffelen maar vindt het nog een hoop geld voor een paar strippies... Ga er morgen mee beginnen! Heb je nog tips qua spuitbus? Welke kleur? etc. Hoor graag van je!Gerrit F schreef:Bij deze de foto van de bedieningsunit
En als je de handgreep terug zet op het paneel heb ik nog een tip:
Er zit een open sleuf in de bovenste schroefkoker, en die zit aan de onderzijde als je hem in elkaar zet. De schroef kan hierdoor heen vallen en dan ligt ie achter je paneel in de deur...
Dus voor het in elkaar zetten even een plakbandje erop.
En last but not least (na een week schuren, spuiten, schuren, spuiten, corrigeren, schuren, spuiten, spuiten en had ik al gezegd spuiten), en
no close-up sorry...
We zijn nu anderhalf jaar verder, en ik vind het er nog steeds mooi uit zien.Carfreak schreef:Ik ben erg benieuwd naar het resultaat op de langere termijn. Het is nu erg mooi maar hoe ziet het er over pak em beet een 6 mnd uit?
Klopt. Gescheiden. Zij wilde 'm...Oceanracer schreef:Even off-topic:
Ik zie dat je de V70 niet meer hebt? :?
Ik dacht dat het net gedaan was. Ten onrechte dacht ik dus dat de verf wellicht kan gaan bladderen.Gerrit F schreef:We zijn nu anderhalf jaar verder, en ik vind het er nog steeds mooi uit zien.Carfreak schreef:Ik ben erg benieuwd naar het resultaat op de langere termijn. Het is nu erg mooi maar hoe ziet het er over pak em beet een 6 mnd uit?
Haha, ja mijn ex ook. De garoeten!Gerrit F schreef:Zij wilde 'm...
Ook weer een vriendin hoor ! met een V70 op de bank TV kijken is het ook niet echt.AlexV70 schreef:Meer Volvo's als vrouwen?