Ik weet dat ik dit ook morgen aan de dealer kan vragen maar dan komt het er toch weer niet van dus daarom maar hier de vraag gepost:
Kan ik (ondanks de absurde prijs) ook achteraf een bluetooth carkit laten inbouwen? En zijn er hier mensen die weten of dit goed werkt met een Sony Ericsson toestel (S700i en/of V800)?
Volvo Bluetooth carcit ook achteraf in te (laten) bouwen?
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
- RonaldS
- 1st Gear member
Ik gebruik de HCB 300 van Sony. Werkt perfect met SE Z600, Motorla Razr V3 en een Nokia 6021.
Grtz Ronald
Grtz Ronald
2008 V50 1.6D Edition I
2004 S80 D5 Kinetic Ash Gold
2000 V70 2.4 170 pk Venetian Red Exclusive
2001 V40 1.9D 102 pk Titanium Grey Navigator
2004 S80 D5 Kinetic Ash Gold
2000 V70 2.4 170 pk Venetian Red Exclusive
2001 V40 1.9D 102 pk Titanium Grey Navigator
-
- 2nd Gear member
Achteraf inbouwen kan altijd, alleen vraagt Volvo inderdaad een absurd bedrag voor de AEM-module :shock:
Inbouwen van 1 carkit en overbouwen van een 2e moest (matsprijs) bij Serva in Amersfoort ruim 800 euro kosten, exclusief de carkits zelf.
Inbouwen van 1 carkit en overbouwen van een 2e moest (matsprijs) bij Serva in Amersfoort ruim 800 euro kosten, exclusief de carkits zelf.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Die AEM kost dan volgens de prijslijst weliswaar € 199,--, maar dan ben je er nog niet, er moet ook nog software bij om het te activeren, je bent dan al snel € 250,-- achteruit en je hebt feitelijk nog steeds niets, heel teleurstellend allemaal.
- ps-amazon
- 6th Gear member
- Contacteer:
ik laat nooit iets inbouwen, maar gebruik altijd een simpel "oortje", erg makkelijk en goedkoop, zeker gezien het feit dat ik veel wisselende (auto) kontakten heb.........
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Ik gebruik nu ook een 'oortje' maar dat ding zit bijna altijd in de knoop :roll:ps-amazon schreef:ik laat nooit iets inbouwen, maar gebruik altijd een simpel "oortje", erg makkelijk en goedkoop, zeker gezien het feit dat ik veel wisselende (auto) kontakten heb.........
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Net even bij de dealer geweest (winterbanden & velgen besteld) en gevraagd hoe dat nou zit met die bluetooth carcit. Ik dacht dat die het ingebouwde numerieke toetsenbord van de V50 en het display van de radio zou gebruiken maar dat is dus niet eens zo. Ik heb geen zin in nog meer geboor en geplak (leaseauto) dus ik hou het toch maar bij het 'oortje' 
- Paul
- Geartronic member
Ik weet inderdaad dat je belachelijk veel geld moet betalen voor die software. Het enige wat hij doet is RadioMute. Nu hebben wij ook de Mobility line erin (dus de geintegreerde telefoon) met Radiomute eral bij.
Maar natuurlijk werkt dat niet met een aftermarket carkit!
Dus geen Radiomute laten doen, carkit overlaten zetten uit oude auto. Lees in doos aan hen gegeven, ook rekening voor 200 euro!!!!
Maar je ziet er niks van behalve dit knopje:
(zonder geboor dus)

Dus geen Radiomute laten doen, carkit overlaten zetten uit oude auto. Lees in doos aan hen gegeven, ook rekening voor 200 euro!!!!
(zonder geboor dus)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- WebIndo
- 1st Gear member
Tjah, er staat mij ook nog een werkje te wachten. Ik heb de sony ericsson HCB-300 welke ik straks in me nieuwe V50 moet bouwen.
Normaliter draai ik hier me hand niet voor om, maar met dit design midden console is het afwerken wel ff wat anders :roll:
Hebben mensen hier al ervaring mee? En dan duidt ik op het electrische gebeuren! Dat afwerken is naar gelang je smaak.
Normaliter draai ik hier me hand niet voor om, maar met dit design midden console is het afwerken wel ff wat anders :roll:
Hebben mensen hier al ervaring mee? En dan duidt ik op het electrische gebeuren! Dat afwerken is naar gelang je smaak.
- WebIndo
- 1st Gear member
Hey Paul, weet jij misschien waar ze de module van de carkit hebben gelaten? normaliter kan je alle bedrading en kastjes achter je middenconsole plaatsen.....maar dat bestaat niet in de nieuwe volvo.Paul schreef:Ik weet inderdaad dat je belachelijk veel geld moet betalen voor die software. Het enige wat hij doet is RadioMute. Nu hebben wij ook de Mobility line erin (dus de geintegreerde telefoon) met Radiomute eral bij.
(zonder geboor dus)
Dus ik ben benieuwd waar hun alles weggewerkt hebben :?:
Volvo V50 1.6D Edition I - Black Sapphire Metallic - Off Black Dala/T-Tec -16"; Cygnus - High Performance Audio - Aluminium pakket - Family Pack - Sunscreens (5x) - Sony Ericsson HCB-300 - Brodit Clip
-
- 3rd Gear member
achter je dashboardkastje 
Je zou ook kunnen opteren voor een Parrot carkit. Die heeft een ingebouwde mute-functie, waardoor je geen AEM nodig hebt. Ik heb er een ten overvloede verkocht gekregen, hierdoor weet ik dat.
Die parrot is er tegenwoordig ook heel klein, zonder schermpje. Hierdoor zou je hem onder de rand, links naast de middenconsole kunnen plaatsen. Dus uit het zicht!

Je zou ook kunnen opteren voor een Parrot carkit. Die heeft een ingebouwde mute-functie, waardoor je geen AEM nodig hebt. Ik heb er een ten overvloede verkocht gekregen, hierdoor weet ik dat.
Die parrot is er tegenwoordig ook heel klein, zonder schermpje. Hierdoor zou je hem onder de rand, links naast de middenconsole kunnen plaatsen. Dus uit het zicht!
Volvo V50 1,6D
Barentz Blue, Edition II, 17inch Sagitta, Keyless-Drive, Aluminium inleg, Sportstuur en sportpook met alu, S40 Grille, Spoiler, Sunblinds, Parrot 3400 GPS, afneembare trekhaak, etc...
Barentz Blue, Edition II, 17inch Sagitta, Keyless-Drive, Aluminium inleg, Sportstuur en sportpook met alu, S40 Grille, Spoiler, Sunblinds, Parrot 3400 GPS, afneembare trekhaak, etc...