proefrit en aankoop??

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Silkwood71
Starter

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien gelezen hebben in de rubriek "FF voorstellen" gaan we a.s. vrijdag een proefrit maken met de V40 2.0T Aut.

Nu mijn vragen ( en als ik in de verkeerde rubriek zit mijn excuus)

Waar moeten we vooral tijdens de rit op letten, qua geluiden, trillingen endergelijke?

en de volgende vraag

Ik wilde tijdens het onderhandelen van de prijs, af en toe een leuk hebbedingetje erbij gooien. Nu heb ik bij volvo.nl al enkele leuke dingetjes gezien. 8)

Aangezien wij ook honden hebben, wilde ik vragen voor een kunstof of rubberen beschermbak voor in het koffer. Echter zag ik bij Volvo.nl alleen zo'n bak voor in de S40. Weet iemand of zoiets ook bestaat voor in de V40? en hoe zijn daar de ervaringen mee. is het wel handig, of valt het best wel tegen zo'n beschermbak? ( denk aan schuiven, omdat onze hondjes helaas niet stil zitten)

En weten jullie nog een paar leuke dingetjes die we zouden kunnen vragen. :?: :?: :?:

Groetjes Ger en Belinda

Ps. we houden jullie op de hoogte
Petert
2nd Gear member

Ja die mat bestaat voor een V40. Er staat er een op Marktplaats. Ik was gisteren bij die gast om een Volvo radio van hem te kopen en hij had de mat nog. Dus als het niet lukt om hem van de dealer los te peuteren...

klik hier

Als de link niet werkt dan even de URL overtikken in de adresbalk :D
Pjoeter
2nd Gear member

Extra set reserve lampen. Net vanavond remlicht, kentekenverlichting (1tje)en een gewoon achterlicht stuk gegaan.HM morgen weer wat te doen dus.moet eerst nog even kijken of ik die lampen nog heb liggen,tzal vast wel.lastig die lange zinnen dan moet ik iedere keer van links naar reschts scrollen met mijn muis.suc6 met je nieuwe aanwinst trouwens. :wink: :wink:
De beste idéen worden uit armoe geboren.
Frumpy
5th Gear member

Vraag een litertje olie en een setje met lakstift(en).
Als je lichtmetalen velgen hebt, kijk dan of er wielsloten op zitten.

Rij ook eens over een hobbelige weg, met straatstenen, om schokbrekers en stabilisators te testen. Andere bijgeluiden in het interieur en portieren vallen dan ook wel op.
Hans
8th Gear member
Contacteer:

de bak van een S40 past ook in de V40 :D
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”