Het probleem is dat nadat ik de koppeling op heb laten komen en gas bij geef, dit resulteerd in een stoot door de auto die irritant genoeg is dat je hoofd voorover wil kiepen... Min of meer hetzelfde gebeurt als ik (het sterkst merkbaar in de tweede versnelling) het gaspedaal een stukje los laat, en daarna weer wat gas bij geef.
Ik dacht eerst aan de ETM, maar aangezien het alleen gebeurt bij het intrappen en loslaten van het gas, en absoluut niet als ik bijvoorbeeld op de cruise control rij, leek me dit wat minder waarschijnlijk?
Na wat rondneuzen op verschillende fora kwam ik tegen dat misschien de motorsteunen wel eens dit zou kunnen veroorzaken.
Dus vanmiddag eens goed gekeken, en jawel, dit ziet er nogal versleten uit toch?

Er zit een scheur in het bovenste gedeelte van het rubber (die 'netjes' open gaat staan als je de stang waar de steun aan vast zit met de hand naar achteren beweegt) en een flinke scheur bij de andere pijl, waar je met gemak tussendoor kunt kijken.
Het verwisselen ziet er niet al te ingewikkeld uit, maandag maar even de dealer bellen om een nieuwe te bestellen?