Hallo!
Wegens gezinsuitbreiding hebben we onze 440 uit 94 vervangen voor een reusachtige 940 met 225k op te teller uit 97. Afgezien van klepperdende hitteschild om de kataylsator (is dat erg en wat kan ik er aan doen en wat kost dat???) een heerlijke veilige gezinsauto.
Maar nu zoek ik een bagagerek! Ik had er een gevonden op internet voor 95 euro, maar die blijkt niet te passen. Waarschijnlijk omdat die uit een ouder model 740 komt. Ik zoek nu dus een bagagerek die WEL past in onze 940 uit 97. Wie kan me helpen????
bagagerek 940 uit 97
-
- 1st Gear member
Hoi Hydrow,
ik had dezelfde punten (hitteschildje + bagagerek). Het rammelende hitteschildje is er inmiddels helemaal af, schijnt geen probleem te zijn.
En mijn huidige bagagarek was er ook eentje uit een ouder model (de lage achterbank). Ik heb na lang zoeken de zaag hier maar ingezet. Je ziet gauw genoeg wat weg moet om 't passend te krijgen.
ik had dezelfde punten (hitteschildje + bagagerek). Het rammelende hitteschildje is er inmiddels helemaal af, schijnt geen probleem te zijn.
En mijn huidige bagagarek was er ook eentje uit een ouder model (de lage achterbank). Ik heb na lang zoeken de zaag hier maar ingezet. Je ziet gauw genoeg wat weg moet om 't passend te krijgen.
-
- Starter
Bedankt voor de tips!
Ik durf toch niet het hitteschild eraf te halen. Die is toch nodig om de kat snel warm te krijgen en te beschermen tegen opspringende steentjes etc?
En dat bagagerek snap ik nog niet helemaal. Zal hier en daar moeten boren in banken en dak ben ik bang???????
Ik durf toch niet het hitteschild eraf te halen. Die is toch nodig om de kat snel warm te krijgen en te beschermen tegen opspringende steentjes etc?
En dat bagagerek snap ik nog niet helemaal. Zal hier en daar moeten boren in banken en dak ben ik bang???????
-
- 1st Gear member
't is een plaatje van niets dus ik denk dat 't wel meevalt. Ik heb het zelf ook niet gedurfd, een kenner zei dat het geen punt was.hydrow schreef:Bedankt voor de tips!
[/quote]En dat bagagerek snap ik nog niet helemaal. Zal hier en daar moeten boren in banken en dak ben ik bang???????
De bevestigingspunten zijn voor beide rekken hetzelfde, je hoeft niet te boren, er is al een voorbereiding voor de ophangpunten. Als je het niet-passende rek daarna in de scharnieren hangt en tegen de bank laat hangen zal je zien dat het rek iets te groot is (onderin en aan weerskanten, en hij hangt nogal scheef.
Ik heb met plakband de te zagen plekken gemarkeerd, en het zit prima. Is ook nog indien nodig omhoog weg te klappen.
- volvorider
- 5th Gear member
- Contacteer:
Nee. Gewoon zoeken naar een passend model. www.estateservice.nlhydrow schreef:
Hier kost een nieuwe 140,-- euro. En de oude verkopen op marktplaats.
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2