mijn eerste 2000 km met mijn eerste volvo

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
patrice
3rd Gear member

hallo
hierbij mijn eerste verslag met mijn volvo v50;
vandaag juist 2000 km met de wagen, en mijn besluit is het volgende:
SUPER SUPER EN NOG IS SUPER!
als echte Toyotist, kan ik nu zeggen dat ik een overtuigde Volvist ben geworden...
de auto heeft veel kwaliteiten, comfort, look, rijgedrag, afwerking en zuinigheid zijn de grootste kwaliteiten van deze wagen.
natuurlijk zijn er ook een paar minpunten, ik vind dat het leer zeer fragiel is/lijkt te zijn, boven de 130 km/u is er redelijk veel windgeruis (dakrails denk ik), en het kofferdeksel zou wat hoger mogen openen, ... maar voor de rest is het echt een geweldige wagen!
de premium sound is ook zeer geslaagd.
en kwa look staat er nu ook de spoiler op, samen met de donkere kleur van de wagen en de 17 duims velgen vind ik het echt een sportieve break.
wat het motor betreft: niet te vlug schakelen nr de vijfde versnelling en dan is het best ok, tov mijn toyota previa 2.0 d4d is er minder koppel in de lage toeren, maar dat is een gewoonte, en ik vind persoonlijk dat de motor al goe loskomt,...
als de wagen nu ook betrouwbaar is , dan ga ik mijn koop zeker niet beklagen!
groetjes! :P
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso
BeePke
3rd Gear member

Héél goed nieuws, maar ik had niet anders verwacht!
Wat bedoel je met "fragiel leer"? Bedoel je de kleur of de kwaliteit? Ik plan Offblack Leder te nemen...
2x Made in Belgium
Huidig 1: Golf V 1.9 TDI MY07 | Spring Edition | Graphietblauw
Huidig 2: V50 2.0D MY08 | Titanium Grey | Topline | R-Design Pack | Family Pack | Leder Offblack | 17"; Serapis | Bi-Xenon + foto's
Vorige: V50 2.0D MY06 | Electric Silver | Business Line (Leasing)
patrice
3rd Gear member

hallo beepke,
met fragiel bedoel ik dat het zeer fijn gelooid leer is, na 1200 km was er al een krasje in het leer, klein krasje maar bon, ... ik kan de mensen aanraden om goed op te letten bij het instappen van de wagen met een spijkerbroek (jeans) want de ijzeren topjes aan de achterkant van de broek kunnen snel schade veroorzaken...
groetjes pat
BeePke schreef:Héél goed nieuws, maar ik had niet anders verwacht!
Wat bedoel je met "fragiel leer"? Bedoel je de kleur of de kwaliteit? Ik plan Offblack Leder te nemen...
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso
karel appel
1st Gear member

:kermit:

Na 12 dagen ben ik over de magic 2000km, ben zeer tevreden..... echter danst ie de bochten door.... ben een sportonderstel gewend vanuit mijn eerder GolfV sportsline... een heel verschil...

Ik ga nou ook weer niet als Schumacher door de bocht (meer als Albers), maar bij een iets (te)sportief genomenbocht voel je de wagen dansen....

In cruijfiriaans... ieder nadeel heb z'n voordeel; bij slechte wegen voel je en hoor je niets... (bijna :drinking: eugeot gevoel)

Na 1000km heb ik hem in VW/Audi land op de staart getrapt, en dit viel niet tegen; van 130kmh naar 175kmh ging redelijk geleidelijk.... maar daarna voel je de moter extra toeren maken en klimt hij snel naar de max. 190kmh (gps snelheid).... snelgenoeg :badairday:
Volvo V50 1.6D MY 2008 editionll Black Sapphire Metallic, Off Black leder, Spartacus 17";.... en liever een V50 dan een W50
kennethbril
3rd Gear member

Wel , ik heb dit ook , hij gaat wat hangen in de bochten , met men 17 duims dan , met men 18 duimers en low profile banden kleeft hij echt . Komt gewoon door de banden . Omdat ze tijd nodig hebben om te zetten en omdat de band gewoon dikker is . daarom gaat ie soms dansen .
Mijn volvo : V50 d5 black with toora's 18"; and bodykit
Pa zijn volvo V70 : full option D5 black
karel appel
1st Gear member

Dancing V-fifhty... ik ga voor de "Tango" thanks...
Volvo V50 1.6D MY 2008 editionll Black Sapphire Metallic, Off Black leder, Spartacus 17";.... en liever een V50 dan een W50
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”