Ik wou graag weten waar ik het beste terecht kan voor kwalitatief betere schijfen voor onder mijn s80
iemand een suggestie?
Nieuwe remschijfen en remblokken
- s80t6
- 3rd Gear member

bekijk en becomplimenteer mijn auto in mijn Persoonlijke Gallerij
> > > better safe then sorry < < <
- Skywalker
- 3rd Gear member
- Contacteer:
wat is er mis met de Volvo blokken en schijven?
Vroeger: S80 Moondust Silver 2.5 tdi, ltd ed.
Nu: MB E 270 cdi, Avantgarde, ext.:melanite black metallic, int.:pebble beige,
Nu: MB E 270 cdi, Avantgarde, ext.:melanite black metallic, int.:pebble beige,
- s80t6
- 3rd Gear member
volgens de monteur uit de volvo werkplaats is er kwalitatief beter spul te krijgen (lees; berekend op zwaardere omstandigheden.)
Dat lijkt me wel wat.
Dat lijkt me wel wat.

- s80t6
- 3rd Gear member
Denk even iets langer na, is het aan een volvo monteur om mij de gegevens van concurerende bedrijven te verschaffen?
Dat ie aangaf dat er duurzamer materiaal in omloop is vind ik al heel toeschikkelijk. Zou daar als werkplaatschef zelf niet blij mee geweest zijn.
Waar dient een forum dan nog voor eigelijk als je dergelijke reacties kunt verwachten.
you sound like a 5-year old
Dat ie aangaf dat er duurzamer materiaal in omloop is vind ik al heel toeschikkelijk. Zou daar als werkplaatschef zelf niet blij mee geweest zijn.
Waar dient een forum dan nog voor eigelijk als je dergelijke reacties kunt verwachten.
you sound like a 5-year old

Waarom zou zo'n monteur dat niet tegen je kunnen vertellen? Zijn chef staat toch niet de hele tijd mee te luisteren? Als mijn auto voor een beurt of APK moet maak ik vaak even een praatje met de monteur die de beurt uitvoert. Voor hem maakt het niet uit of je die schijven bij Volvo koopt of niet. Ook kun je niet originele Volvo onderdelen gewoon bij je dealer laten plaatsen. Ik had ooit als eerste auto een S40 in '97 en die heb ik toen helemaal aangepast en dat allemaal bij de dealer, sportuitlaat, veerbrug, M3-spiegels (hoe fout!), MS Design spoilerkit, K&N luchtfilter en nog wat kleinigheden. Maken ze niks geen problemen over zolang je maar betaald voor de arbeid.
Ik zou in jouw geval dus gewoon vragen welke schijven hij bedoeld.
Ik zou in jouw geval dus gewoon vragen welke schijven hij bedoeld.
-
- 6th Gear member
-
- 1st Gear member
you act like a 5-year old. En dat voor een dertiger. Vragen staat vrij. Waarschijnlijk krijg je van de monteur ook gewoon beleefd antwoord. Mocht hij het niet willen vertellen hoor je dat vanzelf. Maar waarschijnlijk heb je de vraag gewoon niet gesteld.