cocacola schreef:En toen kwam ie er achter dat hij lampen zonder ingebouwd motortje heeft gekocht! Die verkleuren door de warmte, slecht tegen steenslag kunnen en die niet Volvo orgineel zijn...Want dit zijn volgens mij 2 Depo lampen
Sorry maat..
Ps. vegeet je knipperlicht niet mee te bestellen, staat zo slordig.
Nou ja, ik weet dat het geen originele volvo lampen zijn. Maar daar is de prijs ook naar. Ik heb toch al meer topics gezien waarin de zgn. 'depo'-lampen werden gebruikt en ze zullen best van mindere kwaliteit zijn maar waardeloos lijkt me ook niet.
@MDA - Die handleiding had ik reeds gebookmarked staan, thanks!
@General - Die had ik ook al gebookmarked

. Zag net wel dit erin staan:
Er bestaan ook heldere koplampen met 5 polige aanlsuitingen (ik denk dat die op de phase 1 hebben gezeten).
Dat is mooi want dan zouden die connectoren misschien ook gaan passen op m'n nieuwe lampen. Zou iemand in de gelegenheid zijn om dit op te zoeken in VADIS? Heb ik zelf (nog) niet helaas...
Lampen zijn onderweg, momenteel bevinden ze zich in Herne-Boerig... dus met een beetje geluk kan ik ze morgen in ontvangst nemen. De heldere knipperlichten heb ik via marktplaats gevonden, komt waarschijnlijk donderdag.
Nou heb ik nog een domme vraag maar welke/hoeveel lampen gaan er nou in 1 unit? Ik weet dat het H7 lampen zijn, en dat zouden er dan 2 per koplamp zijn. Maar zit er nog meer in? Je hebt toch minstens 3 lampen: stadslicht, dimlicht en groot licht?
En als dimlicht en groot licht beide een H7 lamp is, hoe werkt dat dan? Wordt er gewoon minder vermogen naar het dimlicht gestuurd dan naar het groot licht? Zo ja, zou ik dan gewoon 2 van deze sets kunnen aanschaffen:
BlueVision H7