Hiep hiep hoera!
Vandaag heb ik aan de lease maatschappij doorgegeven dat ik 'm wil hebben (liefst gisteren dan vandaag, overigens):
V50 1.6D Edition II
- Chameleon Blue metallic (want dat is een mooie kleur en ook anders dan de rest van de lease-wereld)
- 17" Zaurak Diamond Cut (gewoon mooi)
- Lederen interieur Off Black / Quartz (want met een zwart stuur vind ik een zwarte dash mooier)
- Mesh aluminium inleg
- Armsteun achter met bekerhouders, voor de kiddo's...
- Vaste trekhaak, 13-polig, voor de bagagekar op vakantie (maar dat red ik dit jaar niet meer :? )
En toen was het lease-budget op... me dunkt, overigens! Vergeleken met de rest van de wagens op de lijst is dit wel heel erg veel waar(de) voor m'n geld.
Nu maar afwachten wanneer bekend wordt gemaakt wanneer ik de auto mag gaan ontvangen. Zal wel eind oktober worden, verwacht ik zo.
En uitzoeken hoe ik mijn Garmin (zal ik die ook nog upgraden?) erin kan monteren. En als dan de auto er is, nog sunblinds en matten erin. En een originele Volvo koffiebeker!
[zucht]Is het al oktober?[/zucht]
Vandaag besteld!
- Goliath
- 3rd Gear member
-
- 2nd Gear member
Gefelici!!
Heb je ergens een pic van die volvo-koffie-beker want die mag bij mij uiteraard ook niet ontbreken... 

Vorige wagen: Audi A4 1.9TDI (130pk)
Huidige wagen: Volvo V50 2.0D MY08 | Blackstone Solid | Edition II | Edition Plus | Family Line | Interieur Offblack | Leder Offblack | Nordic Light Oak |17"; Zaurak Diamond Cut | Adaptive Bi-Xenon | High-Performance Audio | iPod Connector | Parrot 3100
Huidige wagen: Volvo V50 2.0D MY08 | Blackstone Solid | Edition II | Edition Plus | Family Line | Interieur Offblack | Leder Offblack | Nordic Light Oak |17"; Zaurak Diamond Cut | Adaptive Bi-Xenon | High-Performance Audio | iPod Connector | Parrot 3100
- Goliath
- 3rd Gear member
- BeePke
- 3rd Gear member
Proficiat Goliath, dan hebben we hem/haar ongeveer gelijktijdig besteld. Vind ik ook een mooie kleur maar ik heb toch maar iets neutraler gekozen, trouwens met het R-Design was dit toch niet te combineren. De jouwe zal inderdaad voor eind oktober zijn (als je het ordernummer van de dealer hebt kan ik je misschien wat details geven).
Verder vind ik die Zauraks ook echt cool!
Verder vind ik die Zauraks ook echt cool!
2x Made in Belgium
Huidig 1: Golf V 1.9 TDI MY07 | Spring Edition | Graphietblauw
Huidig 2: V50 2.0D MY08 | Titanium Grey | Topline | R-Design Pack | Family Pack | Leder Offblack | 17"; Serapis | Bi-Xenon + foto's
Vorige: V50 2.0D MY06 | Electric Silver | Business Line (Leasing)
Huidig 2: V50 2.0D MY08 | Titanium Grey | Topline | R-Design Pack | Family Pack | Leder Offblack | 17"; Serapis | Bi-Xenon + foto's
- Goliath
- 3rd Gear member
Pfoei BeePke, ik durf niet te zeggen dat 'ie al besteld is... De leasemaatschappij gaat nu bij mijn werkgever een hele administratieve molen opstarten. Dus waarschijnlijk wordt 'ie pas later definitief besteld. En ik vrees dat ik enkel te horen krijg op gegeven moment door welke dealer de auto wordt uitgeleverd.
Jammer genoeg mocht ik dat overigens niet zelf bepalen. Had het de mensen waar ik mee gesproken heb van harte gegund namelijk. Top service!
Maar ik begrijp dat je in de buurt van 'Hent' woont en werkt
?
En ja, ook het R-design is errug mooi, maar ja, ook hier geldt voor mij dat het hors categorie is...
Jammer genoeg mocht ik dat overigens niet zelf bepalen. Had het de mensen waar ik mee gesproken heb van harte gegund namelijk. Top service!
Maar ik begrijp dat je in de buurt van 'Hent' woont en werkt

En ja, ook het R-design is errug mooi, maar ja, ook hier geldt voor mij dat het hors categorie is...
- BeePke
- 3rd Gear member
Probeer toch maar eens die nummer te achterhalen, zal eens kijken wanneer ie gepland is dan, kwestie van dat ze je geen blaasjes wijsmaken.
Idd ik woon en werk in het Gentse.
Idd ik woon en werk in het Gentse.
2x Made in Belgium
- Goliath
- 3rd Gear member
- BeePke
- 3rd Gear member
Normaal moeten ze die kunnen geven, ben je klant of ben je klant? Zeg dat je iemand kent die je wagen kan opvolgen...
2x Made in Belgium
- Goliath
- 3rd Gear member
Tsja, en dan kom je er achter dat de leasemaatschappij een brief heeft gestuurd met de verkeerde specificaties. Gelukkig is het ter bevestiging, en kan ik het corrigeren.
Maar dat betekent wel weer twee dagen uitstel (vandaag komt de brief, die gaat vanavond pas weg). En dan krijgen we nog de rest van de molen:
- opsturen van de overeenkomst naar de leasemaatschappij;
- controle door leasemaatschappij, doorsturen naar werkgever;
- controle door werkgever, terugsturen naar leasemaatschappij;
- bestellen van de auto
Dat laatste zal wel ergens eind volgende week worden als alles meezit, en dan zal het nog een week of 10 (reken maar op 11) duren voordat de auto bij de dealer staat. Die moet er dan nog twee weken iets mee doen (trekhaak eronder etc.) dus verwacht ik zo dat eind november die auto uitgeleverd kan worden. Als dan de leasemaatschappij als regel hanteert dat vanaf half november niet meer wordt uitgeleverd, dan krijg ik de auto pas in januari... :shock:
Maar dat betekent wel weer twee dagen uitstel (vandaag komt de brief, die gaat vanavond pas weg). En dan krijgen we nog de rest van de molen:
- opsturen van de overeenkomst naar de leasemaatschappij;
- controle door leasemaatschappij, doorsturen naar werkgever;
- controle door werkgever, terugsturen naar leasemaatschappij;
- bestellen van de auto
Dat laatste zal wel ergens eind volgende week worden als alles meezit, en dan zal het nog een week of 10 (reken maar op 11) duren voordat de auto bij de dealer staat. Die moet er dan nog twee weken iets mee doen (trekhaak eronder etc.) dus verwacht ik zo dat eind november die auto uitgeleverd kan worden. Als dan de leasemaatschappij als regel hanteert dat vanaf half november niet meer wordt uitgeleverd, dan krijg ik de auto pas in januari... :shock:
- BeePke
- 3rd Gear member
Nééééééééé, positief denken, zeggen dat het gaat lukken!!!
2x Made in Belgium
- Goliath
- 3rd Gear member
Hé Beepke, ik probeer alleen mijn eigen enthousiasme wat te temperen. Wat mij betreft is levering morgen nog niet snel genoeg. Of net als in die Nederlands reclame campagne van een aantal jaren geleden:
'Ik wil rijen!!!'
'Ik wil rijen!!!'
- BeePke
- 3rd Gear member
Toch niet de "v" vergeten 

2x Made in Belgium
- Poolrev
- 5th Gear member
Als je bij LeasePlan zit; deze leveren geen auto's meer na 15 november, en daar zijn ze heel strak in. Ik zit zometeen in hetzelfde schuitje, al weet de dealer deze regel van LeasePlan ook, en ze willen er dan ook alles aan doen om 15 november te gaan halen, voor zover ze dat kunnen.Goliath schreef: Als dan de leasemaatschappij als regel hanteert dat vanaf half november niet meer wordt uitgeleverd, dan krijg ik de auto pas in januari... :shock:
Duimen dus dattie nog op tijd binnenkomt!

- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
levertijd vandaag is 10/10-15/10, moet goed gaan
Volvo for life
- Goliath
- 3rd Gear member
Bedankt voor dit hart onder mijn riem... Ik vraag mijn kinderen wel of ze me helpen met duimen draaien!bart simpson schreef:levertijd vandaag is 10/10-15/10, moet goed gaan
@Beepke: Nee, die v ben ik niet vergeten

- Goliath
- 3rd Gear member
Zojuist was de postbode aan de deur met een brief van de leasemaatschappij, en daarin de volgende meldingen:
"datum aflevering: in de week van 30 oktober 2007 ... Het is helaas eerder regel dan uitzondering dat de afgesproken levertijd wordt overschreden. Oorzaken zijn meestal vertraging in produktie of transport. ... Na 15 november worden geen auto's meer afgeleverd. De aflevering zal plaatsvinden na 1 januari van het volgend jaar."
Bijzonder netjes moet ik zeggen dat ze dit op voorhand aankondigen! Het is natuurlijk ook iets waar mensen -mij incluis- zich min of meer rijk mee willen rekenen.
Dus gaan we er voor het gemak er maar van uit dat de productie in Gent geen vertragingen kent, het transport goed gaat (zo ver is het niet van Gent naar de importeur) en dat de dealer (mij overigens nog onbekend) van goede wil is en de auto toch voor de 15e uit wil (en uiteraard ook kan) leveren.
{|= dus...
"datum aflevering: in de week van 30 oktober 2007 ... Het is helaas eerder regel dan uitzondering dat de afgesproken levertijd wordt overschreden. Oorzaken zijn meestal vertraging in produktie of transport. ... Na 15 november worden geen auto's meer afgeleverd. De aflevering zal plaatsvinden na 1 januari van het volgend jaar."
Bijzonder netjes moet ik zeggen dat ze dit op voorhand aankondigen! Het is natuurlijk ook iets waar mensen -mij incluis- zich min of meer rijk mee willen rekenen.
Dus gaan we er voor het gemak er maar van uit dat de productie in Gent geen vertragingen kent, het transport goed gaat (zo ver is het niet van Gent naar de importeur) en dat de dealer (mij overigens nog onbekend) van goede wil is en de auto toch voor de 15e uit wil (en uiteraard ook kan) leveren.