Wat heb je dan te verliezen?
Je kunt van te voren de stekker loshalen en zo blijven rijden. Dan gebruik je hem niet meer, omdat ie toch niet goed funcioneert.
Of je draait de + en - om. Stel nou er gaat iets kapot? Dan gebruik je hem ook niet meer, toch? Maar stel nou dat onze redenatie wel opgaat en het anker (dus het asje) andersom draait en je wissertje weer goed werkt??? Probeer nou maar gewoon. Als ie kapot gaat heb je er niets aan, maar nu ook niet, toch?
Koplampwisser draait de verkeerde kant op!!
- Oceanracer
- Geartronic member
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
-
- 2nd Gear member
Jongen **** niet zo, je rijd een dure bak en daar horen dure kost bij.j_metselaars schreef:Inmiddels enkele schadeherstellers gehad, maar ze moesten allemaal het motortje bestellen a 250 euro ongeveer. Da's wel erg veel van het goede. Ik kan wellicht de draden doorknippen en de plus en min omdraaien, maar heeft iemand enig idee of dat werkt? Of slaat het motortje dan kapot?
250 is een normale prijs.
MODS-EDIT
-
- 2nd Gear member
Wellicht is het niet onverstandig voortaan je vader of een vriend(die verstand van auto`s heeft) mee te vragen voordat je een auto koopt.
Heb je niet zo snel de kans dat je 3 auto`s in plaats van 1 koopt.
Deze wagen heb je bij een handelaar gekocht ? (uit je verhaal op te maken)
Ik raad je ook aan even naar een echter dealer garage of schade bedrijf te gaan om laten uitzoeken of de auto niet meer negatiefs in petto voor je heeft.
Niet zo bedoeld, was bang dat je een "bij een gelaste auto had gekocht".
Inmiddels gelezen dat je de auto (verstandig) hebt laten keuren en de historie goed bekend is.
Vandaar de streep door mijn reactie.
Sorry buddy.
Ik raad je ook aan even naar een echter dealer garage of schade bedrijf te gaan om laten uitzoeken of de auto niet meer negatiefs in petto voor je heeft.
Niet zo bedoeld, was bang dat je een "bij een gelaste auto had gekocht".
Inmiddels gelezen dat je de auto (verstandig) hebt laten keuren en de historie goed bekend is.
Vandaar de streep door mijn reactie.
Sorry buddy.
- Paul
- Geartronic member
@Cocacola,
Ik denk dat je sommige dingen iets genuanceerder kan zeggen.
/Moderator
Ik denk dat je sommige dingen iets genuanceerder kan zeggen.
/Moderator
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 1st Gear member
cocacola schreef: Jongen **** niet zo, je rijd een dure bak en daar horen dure kost bij.
250 is een normale prijs.
MODS-EDIT
Haha!!! Ik begrijp je 'bijdragen' niet zo. Ik heb de auto van een goede kennis gekocht met een door hem betaalde aankoopkeuring en daaruit bleek geen enkel mankement voor de komende periode. Althans geen schrikbarende.... Tevens is de auto altijd bij dezelfde dealer onderhouden en is al het nodige vervangen. De auto heeft een erg goede en duidelijke onderhoudshistorie. Inmiddels zitten er 200.000km op de teller waarvan ik de laatste 80.000km heb gereden zonder grote mankementen of iets dergelijks... Misschien een 'eerste' levensles: Eerst weten waar je over praat, anders NIET praten.cocacola schreef:Wellicht is het niet onverstandig voortaan je vader of een vriend(die verstand van auto`s heeft) mee te vragen voordat je een auto koopt.
Ook heeft de dealer mij 6 maanden garantie gegeven aangezien de verkopende kennis een nieuwe C70 bij hem kocht en ik daar in onderhoud bleef. Tevens waren ze overtuigd van de kwalitatieve staat van de auto. En dat is ook de afgelopen kilometers gebleken. Tevens denk ik dat ik 1 van de meest exclusieve C70's heb, aangezien deze auto is uitgerust met een zwart lederen met in het midden cognacbruine lederen bekleding. Erg speciaal en ik heb hem nog nooit gezien in Nederland.
Dus ik denk dat je voortaan beter gewoon niks kunt zeggen dan dit soort 'ZEIK' opmerkingen.
Nogmaals, 250 euro is niet het probleem, maar het gaat erom dat dat motortje ooit in het begin eens vervangen is en er een verkeerde ingezet is. Excl montage kost zo'n ding 250 euro. Deze doet het, dus vind ik het nergens op slaan om dan een nieuwe te gaan kopen en te laten monteren. De adviezen van Oceanracer zijn dan een heel stuk zinvoller en daar ga ik dit weekend eens mee aan de slag... Was eigenlijk gewoon benieuwd of er mensen waren die mij konden vertellen of die motor die stroomwisseling kon hebben of niet. De overige reacties waren allen zinvol waarvoor mijn dank. Maar meneer Cocacola gaat anders toch gewoon lekker ergens anders 'ZEIKEN' en niet mijn tijd lopen verdoen?!
@All: Mijn dank voor de zinvolle reacties. Ik ga a.s. weekend de draadjes omwisselen en we zullen zien. Als iemand hier nog ervaring mee heeft en weet of het motortje het aan kan dan hoor ik dat graag nog.
@Cocacola: Eigenlijk zouden we dit soort nitwits als jij moeten koesteren. Jullie zijn tenslotte altijd degene die zorgen voor het ó zo vermakelijke leedvermaak.
-
- 1st Gear member
Ik was bezig met mijn bericht voordat ik je reactie las Cocacola. Dus bij deze: @Cocacola: Tactvol opgelost. Waarvoor mijn dank!