Centrale deurvegrendeling - Deurmotor

De Nederlandse coupé, een toekomstig klassieker
Plaats reactie
seb8iaan
3rd Gear member

Ik sluit vaak mijn auto af vanaf de passagierskant, alleen gaat dit met een 480 niet. Dit omdat deze geen deurmotor heeft aan de bestuurderskant, en het slot dus gewoon open blijft.
Nu wil in aan de bestuurderskant een losse deurmotor gaan bijzetten, alleen is mijn vraag:
Zijn de motoren voor de linker en rechterkant gelijk? of zijn deze in spiegelbeeld?
Ik zou ook graag willen weten wat zoiets gaat kosten.
Auk
6th Gear member

Op marktplaats staat een Volvo 480 in onderdelen te koop!

Deze is voor de autotechniek op een school gebruikt. Zo hadden wij dat ook op mijn vorige opleiding! Deze zijn vaak rechtsgestuurd, dus daar zit de CV aan de rechterkant! Wellicht kun je t daar ff proberen?

KLIK!

Al heb ik mij laten vertellen dat deze auto's, ook niet in onderdelen verkocht mogen worden!? Op mijn school betreft het een 480Turbo '89 met 14.000km en een echt mooie 360GLT met 5km op de teller!
480S60
4th Gear member
Contacteer:

Dit verkopen van onderdelen mag dus helemaal niet he
Laat Volvo er maar geen lucht van krijgen want dan is er een groot probleem.
Met vriendelijke groeten,
Arjen
Auk
6th Gear member

Dat wou ik dus ook al zeggen! Op mijn school maakte ze er grootse problemen om toen ik aangaf dat ik was onderdelen wilde "omruilen"...

Ik heb de desbetreffende persoon al een email gestuurd, de school die de auto cadeau gekregen heeft kan hier ernstige problemen aan ondervinden..

Maar, als die figuur door blijft gaan met verkopen kan Sebas er toch wel zijn voordeel uit halen..
Auke
MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “De 480”