radio code

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
djamvv
1st Gear member

ik sta op het punt om een volvo s60 d5 te kopen ! nou heb ik er een op het oog , perfecte wagen alleen ontbreken de boekjes nog ! ik heb geinformeerd naar de staat van onderhoud bij de volvo dealer , en dat was allemaal ok ! maar nu vraag ik me af moet er ook geen radio code in de boekjes staan ? voor het geval de accu er een x afgaat ? het gaat om hu803 ! of zit daar geen code in ?
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

daar zit geen code in, die is met software aangemeld
Volvo for life
djamvv
1st Gear member

THANKS
en weet je je toevallig hoe dat met de nokia handsfree set zit ? er zit een microfoon aan de kopsteun , maar waar zit de luidspreker ? want als ik probeer te bellen gaat de radio wel op mute maar verder hoor ik niks !
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

als het een originele is zit de speaker ook in de hoofdsteun (bij je linkeroor)
Volvo for life
Oceanracer
Geartronic member

Het zou kunnen dat het stekkertje van de speaker loszit. Kijk dan even onder je stoel. Het zou ook kunnen dat er een mute-box in zit en deze niet goed zit aangesloten of dat deze door de vorige eigenaar is verwijderd.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
djamvv
1st Gear member

oh ik heb hier ook wel een beschrijving gezien van vervangen van z n luidspreker in de hoofdsteun ! klopt dat ?
>
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”