Ik heb een HU803 (zónder navigatie), een iMIV (eind juni ontvangen) en een iPOD Video (30GB, 5th gen.).
Alles prima geïnstalleerd en het werkt, echter niet "as advertised".
Checken van Firmware gaf aan: 1000EC/B01.05.01
Volgens VolvoTech is dit een revision 2 apparaat, en moet ik voor titels op míjn specifieke apparatuurcombinatie de juiste FW installeren.
Volgens Sensolutions was dit een tijdelijke FW, die ik moest vervangen door de niewste, v01.03.00, welke in vele variaties aangeboden wordt, afhankelijk van apparatuur en wensen.
Volgens VolvoTech en Sensolutions moest ik om op mijn HU803 songtitels op het scherm te krijgen, de iPOD via het MD-Changer kanaal laten weergeven. (In video ben ik (nog) niet geïnteresseerd).
FW met succes updated; nu 1000EC/v01.03.00, extra kanalen in scherm nu CD-Chgr en MD-Chgr, maar in MD-changer mode dezelfde kuren als voorheen in CD-changer mode, en nog géén titels.
Wat Titelweergave betreft: klopt het dat op geen enkele wijze titels door een HU803 (zonder GPS) kunnen worden weergegeven? :oops:
Wat kuren betreft:
- de toetsen ">>" en "<<" geven geen versneld afspelen/terugspelen, maar wel het verspringen naar een ander nummer (advanced mode, random).
- hoewel er (voorlopig nog) een paar honderd nummers staan op de iPOD, worden die alleen allemáál random afgespeeld in Simple Mode, in advanced mode en song view (CD02 TRKnn) lijkt het alsof alleen een eerder in simple mode afgespeelde lijst bestaat, en de andere nummers genegeerd worden
Ik heb het idee dat ook deze FW niet de juiste is voor mijn apparatuurcombinatie. Maar welke wél?
De nu geïnstalleerde FW is: (iMIV-R3.06_01.03.00)-MDC-CDC. De filterselectie op "iPOD via CDC en video via TV" geeft eigenlijk aan vier stuks;
-CDC-TV-DVD-
-CDC-TV-DVD-xi
-CDC-TV-DVD-RC
-CDC-TV-DVD-RC-xi
De afkortingen zijn duidelijk, behalve "xi": wat betekent dit?
En welke is voor mij van toepassing?
Met groet en dank voor uw hulp.