afneembare trekhaak
-
- 1st Gear member
ik zat de online handleiding te lezen . en daar las ik iets over de afneembare trekhaak , als ik het goed begrijp moet je daar een sleutel voor hebben ? nou vroeg ik me af is dat een extra sleutel of is dat de normale sleutel ? want ik wil weten als ik de auto ophaal of alle sleutels er wel bij zitten . en zo niet kan je die los bestellen ?
- mauclau
- 2nd Gear member
Ik heb onder mijn S80 ook een afneembare trekhaak.
Deze is van BOSAL.
zit aan de rechterkant een soort "disk" waarin ik een sleuteltje doe (BOSAL sleutel, dus niet je Volvo sleutel).
als ik de sleutel draai kan ik de "disk" draaien en de trekhaak uitnemen (veer weerstand voel je).
Werkt perfect.
Geen idee of je de sleutels kan bijbestellen, maar om eerlijk te zijn lijkt me dit geen probleem. als je maar een BOSAL nummer hebt, dan kan het sleutel nummer neem ik aan wel achterhaald worden.
maurice
Deze is van BOSAL.
zit aan de rechterkant een soort "disk" waarin ik een sleuteltje doe (BOSAL sleutel, dus niet je Volvo sleutel).
als ik de sleutel draai kan ik de "disk" draaien en de trekhaak uitnemen (veer weerstand voel je).
Werkt perfect.
Geen idee of je de sleutels kan bijbestellen, maar om eerlijk te zijn lijkt me dit geen probleem. als je maar een BOSAL nummer hebt, dan kan het sleutel nummer neem ik aan wel achterhaald worden.
maurice
-
- 2nd Gear member
Bij mij is de trekhaak zonder sleutel erop te zetten en eraf te halen. Het slot is alleen een beveiliging tegen diefstal. Ik kan geen merknaam zien op de trekhaak. Op het afdekplaatje van het slot staat (uiteraard) 'Volvo'. Twee kleine sleuteltjes zijn aanwezig voor het slot.
Volvo EX30 SMER Plus
Volvo V40 CC T3 2019 GT-6
Volvo S60 D4 2014 GT-8
Volvo S60 D5 2008 GT-6
Volvo S60 D5 2004
Volvo V40 CC T3 2019 GT-6
Volvo S60 D4 2014 GT-8
Volvo S60 D5 2008 GT-6
Volvo S60 D5 2004