je hebt het ineens over inbreuk op merkenrechten, maar soit...
En ik hoef verder niet te raden zeker naar welke lichtbron op jouw auto zit?
ik vind je reactie ietwat overdreven, en dat is nou eenmaal mijn mening

Helemaal mee eens!tommytommy schreef:Aftermarket xenon is inderdaad heel erg goed spul..indien je wel een degelijk setje koopt wat je rond de 200 e wel kan vinden.
Als 1 lamp niet opstart zal dat komen omdat je met bv je airco aan start...ik heb het ook 1 keer in de 3 maanden. Lichtknop aan -uit en hij start op. Hij heeft namelijk in het begin meer stroom nodig...daarna wordt het juist minder.
Ik begrijp niet dat dit spul niet verplicht is...zou zoveel ongelukken voorkomen.
Nu betelen wij extra geld voor onze verzekering omdat mensen die willen bezuinigen meer ongelukken veroorzaken.
Gr Tommy
Oh helemaal leuk, wrijf het er maar inPaul schreef:Ja had het even eerder gezegd, dan had ik ze nog uit de T5 gehaald voordat we de auto hadden ingeleverd. (Jongen van de garage maakte het niet uit of ze er wel of niet in zaten)
Jij neemt hier aan dat xenon qua verblinding gelijk is aan halogeentommytommy schreef:Dat argument over de drempels klopt ook niet...aangezien halogeen het zelfde verblind als je over een drempel gaat
Terwijl je hier uit eigen je ervaring aangeeft dat het niet zo istommytommy schreef:Toen ik nog geen xenon had ging ik vaak mensen seinen die xenon hadden...aangezien ik dat ze met groot licht reden. Je weet ook niet beter...als je niet weet dat het op de markt is.