Zelf foutmeldingen uitlezen en resetten!

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
GlenS80
1st Gear member

Zat op het internet te neuzen naar 'n bij m'n S80 steeds terugkerende SRS-airbag melding. Kwam DIT http://www.ppc-diagnostic.com/
tegen.... Iemand hier van gehoord, of zelfs al geprobeerd?

Glen
Bruinisse
liquid_force
6th Gear member

dat is een BSR product, en ik heb ruime ervaring met andere producten van hen, maar niet deze ... maar durf te zeggen dat ze eigenlijk alleen maar kwaliteit leveren ... dus als dit doet wat je zoekt :) kopen :)
GlenS80
1st Gear member

Tsja, ik weet het niet. Bij Huijsmans in Steenbergen hebben ze de boel twee maal reset, maar kregen de airbag melding er niet uit. Allemaal gekomen nadat ik de klokken had gedemonteerd. Al kan ik 'm resetten met dit apparaatje, dan nóg: als 'ie terug blijft komen heeft het óók weinig zin om 'm aan te schaffen.
Ludo
6th Gear member

als de melding blijft terugkomen betekent dat toch dat er iets mis is.
misschien eerst dat eens oplossen...
GlenS80
1st Gear member

Ja, maar het enige wat ik heb gedaan is de klokken uit het dashboard gehaald. Lampjes zijn allemaal goed, óók die van de airbag; airbag-spul verder niet aangeraakt. De melding is er even één dag weg geweest, en toen was 'ie er weer.
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”