Iemand een idee wat een: injectoren, benzinepomp,drukregelaar en katalysator kosten van een S40 2000cc benzine 1996?
Ik vraag dit omdat er in de vorige 3 maanden vervangen zijn:voorste remschijven en blokken,achterwiellagers,voorste draagarmen,koplampmotortje,2 bobines,olie,luchtfilter,bougies(2keer)Dit was een prijskaartje van meer dan 2000€.
Nu hapert de wagen soms weer en geeft geen foutcode weer en moet binnen 10000km ook de distributieriem vervangen worden.
Kostprijs Onderdelen
-
clombart
- 1st Gear member
Ik ben verleden week stilgavallen in de Ardennen (Belgie) Een dealer opgezocht en die heeft de bobine vervangen en benzinefilter. Het was niet opgelost en deze man vertelde me dat het waarschijnlijk de benzinepomp is. Ik heb dit niet laten doen daar omdat de auto terug(bijna) normaal reed. Mijn dealer (thuis)zegt dat het probleem in de katalysator zit. Die moet eerst vervangen worden zeggen. Ik heb er een lege katalysator( afbraak) ondergehangen en het probleem is nog hetzelfde. Wat,wie kan ik nu nog geloven?
- jeroen12
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Mijn brandstofpomp problemen waren terug te voeren op het brandstofpomp relais die het af en toe niet deed. Misschien bij jou ook zo iets?
S60 2.4 Edition II 2006 V40 T3 2016