Bedrading Cruise control bediening

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Guestuser

Hoi,

ik heb een tijdje terug cruise control in mijn v40 (1998) gezet, en alles werkt perfect. Het enige dat niet zo perfect is, is de bijgeleverde bediening. Het is een foeilelijk ding (maar dat is een kwestie van smaak).

Nu heb ik hier intussen een bediening van een sloopauto, maat wie o wie kan mij vertellen waar welk draadje van is?

Ik heb een Zwarte, een groene en een oranje die samen een krimpkousje delen en een gele en een blauwe die samen een krimpkousje delen.

Alvast bedankt.
Guestuser

Ik was te ongeduldig en heb het intussen zelf uitgezocht. Voor de gene die het ook wil weten:

Geel Voeding
Zwart Aan/uit
Blauw +
Oranje -
Groen Resume
V40-driver
1st Gear member

Kijk dat wil ik dus ook nog doen. Hoe heb jij het precies gedaan en hoeveel heeft het je gekost? Is het zonder al teveel aanpassingen te doen?
Guestuser

Hoi,

Wat ik precies gedaan heb:

Een setje gekocht, prijs weet ik niet meer maar daar kom je zelf wel achter als je eens her en der informeert. Ik was geloof ik ca 100 euro kwijt.

Een losse pook bij Rima gekocht (sloop)

Draden getrokken vanaf mijn console (of hoe heet die ruimte onder de radio) naar de motorruimte en de stuurkolom. Draden aangesloten. Vacuumpot geplaatst (moets ik even het beugeltje voor aanpassen, anders paste het niet) en dat was het zo'n beetje...

Suc6 Sander
menjo
7th Gear member

Ik heb een origineel Volvo setje gehaald, kost ongeveer 390 euro maar dan heb je wel alles origineel en zeer eenvoudig in te bouwen. Ongeveer 2 uur werk, alle kabels liggen er al.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”