hallo
is er een manier om het zitgedeelte van de S60 los te krijgen zonder de boel te slopen ?
ik zou er een kabel willen ondersteken om zo naar de middenconsole te laten lopen zoals ik vroeger met mijn V50 gedaan heb. Daar kon je het zitgedeelte gewoon omhoogklappen. Maar dat gaat niet met de S60.. of toch ?
achterzetel loskrijgen ?
- Billy Road
- 4th Gear member
Je bedoelt de achterbank neem ik aan? Dit zit op twee punten vastgeklikt in een beugel. Wanneer je aan de voorzijde van het zitgedeelte langsvoelt kom je die punten tegen. Met een stevige ruk ter plaatse kun je het zitgedeelte loskrijgen en zo uitnemen....
";Life in the fast lane";
S60 D5 2003 edition nautic blue pearl tethys 17"; Premium sound
-
- 2nd Gear member
ja .. ok
dat ding is los.. een beetje meer kracht was dus nodig ..
nu nog een vraagje
het tapijt dat er onder ligt en zo naar de middenconsole loopt .. is die ook los te krijgen ? of kan ik beter vanuit de middenconsole een draadje duwen (stugge draad) onder het tapijt tot onder de zetel ?

nu nog een vraagje

het tapijt dat er onder ligt en zo naar de middenconsole loopt .. is die ook los te krijgen ? of kan ik beter vanuit de middenconsole een draadje duwen (stugge draad) onder het tapijt tot onder de zetel ?
- Billy Road
- 4th Gear member
Ik zelf heb de plastic lijsten aan de zijkanten losgeklikt en daar draad onderlangs gelegd, maar je kunt het ook onder de stoelen door doen, bijv. met een trekveer die je voor elektra gebruikt.....
";Life in the fast lane";