de foto's van mijn nieuwe v50 (my 2008)

Geleverd vanaf 2003
kennethbril
3rd Gear member

Mooi pat gefeliciteerd
Mijn volvo : V50 d5 black with toora's 18"; and bodykit
Pa zijn volvo V70 : full option D5 black
BG_V50
2nd Gear member

Zeer mooi geheel,

ik blijf die ronde lampjes van de MY07 achteraan mooi vinden, ze gaan allemaal al naar die blokken (zie citroen C4 bvb, excuseer voor de braakneigingen die ik hiermee opwek :-) ),

op de achterbumper zit blijkbaar een andere beschermstrook?

Wanneer gaan ze de 40/50 eens aanbieden met een ander kleur stuur en voorconsole? Ik heb nu een offblack, als stuur en voorconsole beige te verkrijgen was had ik het hele interieur in die kleur genomen, maar nu is dat willen maar niet kunnen? Niet?
BeePke
3rd Gear member

@patrice: Very nice car!!! De wagen die ik in gedachte heb is gelijkaardig, V50 Topline in Titanium Grey, maar andere velgen (vermoedelijk Zauraks) en Offblack interieur (heb nog kleine mannen en die kijken d'er niet zo nauw naar als ze met hun vuile schoenen op de zetels kruipen, ook al herhaal je het 2x daags dat ze het niet mogen ;-)

@BG_V50: Ivm kleur van het interieur, da's natuurlijk een persoonlijke smaak, maar niet alleen de voorconsole en stuur zijn Offblack in alle interieurs, ook handrem, pook, kapjes aan buitenspiegels, unit voor regeling lichten, rubbers aan aircogaten zijkant dashboard, pedalen, regeling zetels,...
Dus BG_V50 je hebt een punt, maar het maakt het ook duurder om van alles 3 of 4 verschillende uitvoeringen te moeten maken.
2x Made in Belgium
Huidig 1: Golf V 1.9 TDI MY07 | Spring Edition | Graphietblauw
Huidig 2: V50 2.0D MY08 | Titanium Grey | Topline | R-Design Pack | Family Pack | Leder Offblack | 17"; Serapis | Bi-Xenon + foto's
Vorige: V50 2.0D MY06 | Electric Silver | Business Line (Leasing)
Guestuser

Ik zou eens graag een foto an het interieur zien om de verschillen te zien.
@dreamer@
4th Gear member
Contacteer:

patrice schreef:als die gast van 16 goede smaak heeft, zal de pa dat ook wel hebben zeker, hopelijk toch, ...
De pa van die gast van 16 heeft zeker een goede smaak. Maar hij vind de veranderingen tussen oude en nieuwe model te klein.

Wie weet als onze V50 aan vervanging toe is ;)
Eindelijk!!! Nu nog mijn eerste volvo...
patrice
3rd Gear member

zolang hij goede smaak heeft, hoor je mij niet klagen hoor, wie weet veranderd hij binnen twee jaar voor een nieuwe v50 en kun jij genieten van zijn huidige v50 :P groetjes dreamer en tot later!
@dreamer@ schreef:
patrice schreef:als die gast van 16 goede smaak heeft, zal de pa dat ook wel hebben zeker, hopelijk toch, ...
De pa van die gast van 16 heeft zeker een goede smaak. Maar hij vind de veranderingen tussen oude en nieuwe model te klein.

Wie weet als onze V50 aan vervanging toe is ;)
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso
Pierke
1st Gear member

patrice schreef:AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Prachtig! Vind het alleen wat vreemd dat je nummerplaat voor en achter verschillend is? :D
V50 1.6D MY08 - Black Sapphire - Offblack leder (Topline) - met brilhouder! :)
S40 2.0D MY03 - Silver
patrice
3rd Gear member

hallo, goed gezien, is ondertussen in orde hoor, en bedankt voor de complimenjtes... hopelijk krijg je vlug je v50 , tot later
Pierke schreef:
patrice schreef:AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Prachtig! Vind het alleen wat vreemd dat je nummerplaat voor en achter verschillend is? :D
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso
Plex
2nd Gear member

Wat een lelijke bak! :evil:
patrice
3rd Gear member

ieder zijn mening hé, mag ik is een foto van uw mooie bak zien dan??
zo kunnen we is vergelijken hé, ben er zeker van dat gij goede smaak moet hebben, dus aarzel niet en laat maar een mooie foto te voorschijn komen...groetjes
Plex schreef:Wat een lelijke bak! :evil:
pieter007
5th Gear member
Contacteer:

is lelijke bak niet iets wat overdreven ?

al een geluk dat iedereen verschillende smaak heeft , anders reed iedereen met dezelfde auto ..
mijn volvo: V50 2007 2.0D(black sapphire) /Amazon 1968 B20(hemelblauw)
pa zijn volvo's : s80 2006 2.4D /Amazon 1967 B20 & P1800E
BeePke
3rd Gear member

@Plex: beetje grof vind je zelf ook niet! Smaak is persoonlijk maar daarvoor hoef je het nog niet zo aan te brengen!
2x Made in Belgium
Huidig 1: Golf V 1.9 TDI MY07 | Spring Edition | Graphietblauw
Huidig 2: V50 2.0D MY08 | Titanium Grey | Topline | R-Design Pack | Family Pack | Leder Offblack | 17"; Serapis | Bi-Xenon + foto's
Vorige: V50 2.0D MY06 | Electric Silver | Business Line (Leasing)
jan.verstreken@leembouwer
1st Gear member
Contacteer:

ik vind dat de voorkant van de wagen sterk op audi begint te lijken
patrice
3rd Gear member

hallo plex, mag ik je dan ook vragen wat er zo lelijk is aan mijn bak?
want aangezien je zelf met een v50 bolt, kunnen de verschillen toch niet zo groot zijn hé?
Plex schreef:Wat een lelijke bak! :evil:
Edgar
5th Gear member

Ik dacht dat Plex dit al een geintje neer gezet had... hij zou dit toch niet serieus menen...

Ik kan me ook niet voorstellen dat als iemand de "Oude" V50 mooi vind de nieuwe minder vind...
Volvo V50 D2 R-Design MY11, Professionel Line, 17"; Cratus, Off black vulcaflex/ agnes creme Leder, Privacy Glas, Ice White.

BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
patrice
3rd Gear member

hallo edgar, ook ik vroeg mij af wat er zo lelijk was aan mijn 'bak', geintje of niet, ik weet het niet , en het kan mij ook niet veel schelen, want IK vind ze heel mooi, en dat zal wel het belangrijkste zijn denk ik, maar had natuurlijk iets meer uitleg verwacht vanwege 'plex' zodat het voor iedereen die mijn wagen tof vind duidelijk is wat hij met lelijk wilt zeggen, aangezien ik een heel traditionele v50 bezit in een veel voorkomende kleur, met een bijpassende interieur, en proper velgskes,... dus is de enige oplossing wachten op een duidelijk antwoord denk ik! groetjes en tot later! :roll:
Edgar schreef:Ik dacht dat Plex dit al een geintje neer gezet had... hij zou dit toch niet serieus menen...

Ik kan me ook niet voorstellen dat als iemand de "Oude" V50 mooi vind de nieuwe minder vind...
thomaz
1st Gear member

Patrice,

Ik zie dat Sterckx zo'n mooie sticker op je wagen heeft geplakt. Zou die er gemakkelijk af te krijgen zijn denk je? Vind ik echt niet mooi, en mijne V50 komt binnenkort ook van daar ;-)
Besteld: V50 1.6D, Top Line, Black Sapphire Metallic, Offblack, Spartacus, Mobility Line, sunblinds, Parrot CK3100
Poolrev
5th Gear member

@thomaz: gewoon vragen aan de dealer of ze die sticker achterwege willen laten :wink: .
patrice
3rd Gear member

Hallo thomaz,
mooie sticker was er in minder dan 5 minuten af, nummerplaathouder ook trouwens, is nu vervangen door een mooi chroom exemplaartje, hoe soberder hoe mooier...
veel succes met het wachten van uw wagen, over STERCKX niets dan goede ervaringen voor de rest, wie was jouw verkoper, Yves of Wannes, de kleine of de grote?
thomaz schreef:Patrice,

Ik zie dat Sterckx zo'n mooie sticker op je wagen heeft geplakt. Zou die er gemakkelijk af te krijgen zijn denk je? Vind ik echt niet mooi, en mijne V50 komt binnenkort ook van daar ;-)
thomaz
1st Gear member

Yves was de verkoper - idd zeer goede ervaringen tot nu toe! Het is een leasingwagen, ik zal nog tot 5 januari moeten wachten helaas ;-(
Besteld: V50 1.6D, Top Line, Black Sapphire Metallic, Offblack, Spartacus, Mobility Line, sunblinds, Parrot CK3100
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”