Tijdens de uitdeuken zonder spuiten bijeenkomst ben ik gewezen op de mogelijkheid om de auto eens naar een professional te brengen en te laten polijsten/poetsen.
Men verwees mij naar het Car Beauty Service in Naaldwijk.
http://www.carbeautyservice.nl/
Meteen naar Otto (de eigenaar) gereden en een afspraak gemaakt.
Vandaag heb ik de auto opgehaald en ben verbluft van het resultaat; een spiegelgladde lak, een interieur fris en "fruitig", kortom gewoon een nieuwe Volvo gekregen. Echt een aanrader!!!
Poetsen nav uitdeuken zonder spuiten bijeenkomst
- Skywalker
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Vroeger: S80 Moondust Silver 2.5 tdi, ltd ed.
Nu: MB E 270 cdi, Avantgarde, ext.:melanite black metallic, int.:pebble beige,
- Skywalker
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Ik weet niet of een foto zoveel bijdraagt aan mijn verhaal, je moet het gewoon in het echt zien en vooral voelen (en van binnen ruiken) hoe clean, glad en nieuw alles geworden is.
De kosten voor de complete behandeling ca €190
Omdat ik aan het spoor woon, was er ook nog vrij ernstig spoorslag op de lak "ingevreten", ook dit hebben ze weg gekregen maar dat kostte natuurlijk iets meer.
Nogmaals, ik ben bijzonder te spreken over het resultaat en kan het echt aanbevelen. Na 6 jaar rijden met deze auto komen er toch de nodige, moeilijk te verwijderen, vervuilingen op.
Zelfs in de was zetten met een lichte cleaner kon de spoorslag niet goed krijgen. Nu is de auto weer zo glad als een aal en ziet er uit als of hij uit de showroom komt. (ik begin nu ook te begrijpen hoe dealer bedrijven van een gebruikte auto een "first class occasion" maken)
De vloerbedekking en de hemel is met stoom gereinigd en ondanks er nog nooit in de auto is gerookt, is het interieur echt opgeknapt. Ook de lederen bekleding is keurig behandeld en verzorgd.
Ondanks zijn 6 jaren en 2 maanden, heb ik een geheel nieuwe koets en het leuke is dat ik ook meteen het gevoel heb weer in een nieuwe te rijden.
De originele Volvo matten wilde ik vervangen, die hebben ze ook behandeld en nu is vervangen niet meer nodig.
De kosten voor de complete behandeling ca €190
Omdat ik aan het spoor woon, was er ook nog vrij ernstig spoorslag op de lak "ingevreten", ook dit hebben ze weg gekregen maar dat kostte natuurlijk iets meer.
Nogmaals, ik ben bijzonder te spreken over het resultaat en kan het echt aanbevelen. Na 6 jaar rijden met deze auto komen er toch de nodige, moeilijk te verwijderen, vervuilingen op.
Zelfs in de was zetten met een lichte cleaner kon de spoorslag niet goed krijgen. Nu is de auto weer zo glad als een aal en ziet er uit als of hij uit de showroom komt. (ik begin nu ook te begrijpen hoe dealer bedrijven van een gebruikte auto een "first class occasion" maken)
De vloerbedekking en de hemel is met stoom gereinigd en ondanks er nog nooit in de auto is gerookt, is het interieur echt opgeknapt. Ook de lederen bekleding is keurig behandeld en verzorgd.
Ondanks zijn 6 jaren en 2 maanden, heb ik een geheel nieuwe koets en het leuke is dat ik ook meteen het gevoel heb weer in een nieuwe te rijden.
De originele Volvo matten wilde ik vervangen, die hebben ze ook behandeld en nu is vervangen niet meer nodig.
- Skywalker
- 3rd Gear member
- Contacteer:
ik zal toch proberen nog een paar foto's te plaatsen
- Skywalker
- 3rd Gear member
- Contacteer:
hier is een poging om de foto's te laden[img]
- Skywalker
- 3rd Gear member
- Contacteer:
kijk maar in de persoonlijke gallerij, daar kun je 3 opnamen zien onder:
S 80 na poetsen
S 80 na poetsen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Skywalker
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Ja klopt, die van jou is zeker nog niet gepoetst.
Ik zie er geen enkele foto van.... of hangt de foto alleen maar boven je bed
Ik zie er geen enkele foto van.... of hangt de foto alleen maar boven je bed

-
- 3rd Gear member
Ziet er strak uit!
Maar toch een beetje duur.
Heb mijn V40 gisteren terug gekregen (ICC, Den Haag). Van binnen en van buiten stevig schoongemaakt. Bekleding gesopt, lak gepolijst etc... Alleen een beetje veel steenslag. Dan valt natuurlijk niet even weg te poetsen....
En dat voor maar €97,50!
Link naar de foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=6JS3CDKU
Ik herken het nieuwe auto-gevoel
Heb mijn V40 gisteren terug gekregen (ICC, Den Haag). Van binnen en van buiten stevig schoongemaakt. Bekleding gesopt, lak gepolijst etc... Alleen een beetje veel steenslag. Dan valt natuurlijk niet even weg te poetsen....
En dat voor maar €97,50!
Link naar de foto's:

-
- 1st Gear member
Ik poets 'm met de hand op de ouderwetse manier, met Turtle Wax.. Het enige middel dat ik ken wat waar maakt wat de vepakking zegt.. Het resultaat is de moeite waard! En het blijft ten minste een tijd zitten... Alleen opletten op kunststof delen, die moet je meteen met water afnemen ivm witte strepen..
Volvo 440 1.8i
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=14733
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=14733
- FelixB
- 2nd Gear member
Album niet gevondenOllecram schreef:Ziet er strak uit!
En dat voor maar €97,50!
Link naar de foto's:
U kunt dit album niet openen. Dit kan de volgende oorzaken hebben:
- Dit album bestaat niet.
- Dit album is inmiddels verwijderd.
- U heeft een fout gemaakt bij het intikken van de link in de adresbalk.
- De link is gebroken toen deze werd doorgestuurd. Kopieer de twee delen uit de mail en plak deze in uw adresbalk.
- De link is niet goed doorgegeven door de eigenaar van het album. Vraag deze persoon om de link nog eens toe te sturen.