M'n 960 deed z'n reputatie eer aan (de "botssnelheid" op de snelweg was hooguit 10 km, dat wel) Voor koplamp rechts 5 cm naar achteren, gek genoeg zijn bumper en motorkap onbeschadigd, achter deukje precies op de rechtsachterhoek, lichtunit kaduuk en knalpijp eraf (eindstuk). De V40 kon niet meer verder, linksvoor zat in elkaar tot aan het wiel, motorsteun krom. Stevige auto zo'n 960, egwel
Aangezien ik toch teveel km's maakte wilde ik er toch al inruilen op een LPG of diesel 850/940/960. Een potentiele koper (waar ik vóór het ongelukje al mee had afgesproken) werd niet afgeschrikt en nadat de schadeexpert was geweest hadden we een deal.
Ergo: dinsdag ga ik deze sectie verlaten en ga één topic omhoog: ook vanaf dindsdag mag ik me de trotse eigenaar van een roffel noemen: Gisteren een 850 2.5 20V estate op LPG uit '94 gekocht, piccies volgen later......
Resumé:
Schade (voor het eerst in 20 jaar en meer dan 500K gereden km's eigen schuld, de voorkant dan)
Geen relaxte, comfortabele turbine 960 meer
Een echte Roffel
