hoi, eerst en vooral ,deze forum is TOP!!
al veel op gelezen ,en geleerd,maar ik weet niet hoe mijn (recente) pioneer aan te sluiten op de subwoofer,deze zat standaart in mijn v40 19 115pk phase 2.
deze radio is voorzien van apparte aansluiting voor subwoofers (filters instelbaar),maar waar aan de stekkers vind ik de bedrading van deze standaard woofer,weet zelfs niet of dit een actieve of passieve is.
Mvg
filip
woofer aansluiten op 7700 pioneer
- Znef
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Als het een actieve woofer is (eentje met ingebouwde versterker), moet ge RCA-kabels (zo van die kabels met tulpstekkers) in uw sub-uitgang steken van de HU en en aan uw ingang van uw sub.
Als het een passieve woofer is, moet ge die RCA-kabels naar een versterker sturen en de woofer op die versterker aansluiten. Een HU geeft ongeveer 15W (in het beste geval) en da's echt niet genoeg om een sub aan te sturen
Als het een passieve woofer is, moet ge die RCA-kabels naar een versterker sturen en de woofer op die versterker aansluiten. Een HU geeft ongeveer 15W (in het beste geval) en da's echt niet genoeg om een sub aan te sturen
Wooptidoo, I'm Znef and driving a Volvo :p
- Turbodesk
- 5th Gear member
Warrom zoek je niet eerst met de zoekfunctie? Er zijn al zoveel topics over het aansluiten van de subwoofer.
Yel/blk = + left
Grn/blk = - left
Grn/wht = - right
Yellow = + right
Zwart = -
Geel/rood = + (acc. stand van contact) of vaste spanning
Rood = geschakeld vanaf de radio
Succes!
Yel/blk = + left
Grn/blk = - left
Grn/wht = - right
Yellow = + right
Zwart = -
Geel/rood = + (acc. stand van contact) of vaste spanning
Rood = geschakeld vanaf de radio
Succes!
-
- 1st Gear member
Dat is ook gebeurd,met de zoekfunctie, en wat jij hier neerzet ,heb ik ook al gelezen,maar is dit aan de radiokant of aan de wooferkant,ik zoek de aansluiting aan het dashbord,deze moet in de tulp van de radio.
Bedankt
Bedankt
V50 16D 2006 met k.... roetfilter
- Turbodesk
- 5th Gear member
Dit is aan de kant van de sub. Ik heb namelijk aparte kabels getrokken omdat bij mij de kabelboom niet aanwezig was.