Hallo allemaal,
De dealer heeft mij vandaag een e-mail gestuurd of ik de volvo Cr 603 voor 50 euro in mijn auto wilde hebben, nu wilde ik wat meer informatie over deze radio opzoeken, maar kan deze niet echt vinden. Weet iemand toevallig ergens een plaatje/specificaties op internet te vinden?
Groetjes,
Bjorn
Radio
- MDA
- 5th Gear member
Ik heb er nog een gratis voor je hier thuis liggen als je dat graag wil (afhalen in Leiden). 50 euro is echt belachelijk voor een radio/cassette speler.
V40 phI 2.0 16v, vol leder, airco, VDO nav, Roofrails en bekrast door een stuk tuig!
- Thuurc
- 4th Gear member
Ik ben zelf ook nog op zoek naar een Volvos s40 radio met CD speler. Ziet er toch mooier uit dan de JVC die er nu in hangt.
Iemand tips?
Iemand tips?
Volvo S40 TD, 1999
Volvo S40 1.9D, 2000
Volvo 850R, 1996
Volvo V70R, 2003
Volvo V60 2.0T, 2011
Volvo S40 1.9D, 2000
Volvo 850R, 1996
Volvo V70R, 2003
Volvo V60 2.0T, 2011
- kj
- 1st Gear member
De CR 608 is een originele volvo radio, zit ook in mijn 460 uit 1995.
What to say...? Hij geeft aardig geluid, heeft reverse play voor cassette (je hoeft het bandje dus niet om te draaien). Maar de tuner vind ik eigenlijk helemaal niets. Hij heeft nog niet eens een auto-forward search: als je wilt zoeken naar het volgende station op de band moet je òf de frequentie (uit je hoofd) weten òf stapje voor stapje de volgende frequentie aflezen.
Daarnaast zijn bij mij (maar dat is persoonlijk) 2 knopjes van de 6 presets kapot, die kan ik niet meer kiezen (en dus ook niet meer programmeren). En ik kan ook geen balans instellen in het volume tussen de speakers voorin en achterin.
Maar ja, Radio 1, een paar commerciële zenders kan ik er verder goed op
ontvangen. En de orginele radio ziet er tenminste niet zo opzichtig uit als veel radio's die ik nu kan kopen.
Klaas Jan
What to say...? Hij geeft aardig geluid, heeft reverse play voor cassette (je hoeft het bandje dus niet om te draaien). Maar de tuner vind ik eigenlijk helemaal niets. Hij heeft nog niet eens een auto-forward search: als je wilt zoeken naar het volgende station op de band moet je òf de frequentie (uit je hoofd) weten òf stapje voor stapje de volgende frequentie aflezen.
Daarnaast zijn bij mij (maar dat is persoonlijk) 2 knopjes van de 6 presets kapot, die kan ik niet meer kiezen (en dus ook niet meer programmeren). En ik kan ook geen balans instellen in het volume tussen de speakers voorin en achterin.
Maar ja, Radio 1, een paar commerciële zenders kan ik er verder goed op
ontvangen. En de orginele radio ziet er tenminste niet zo opzichtig uit als veel radio's die ik nu kan kopen.
Klaas Jan
Zelfs een Volvo is toch maar een Volvo - sommige dingen zijn nog belangrijker in het leven!
- ufovolvo
- 4th Gear member
- Contacteer:
Ik zag eerder de tip http://www.volvos.nl/ voor radio's.
V70 T4 Inscription Geartronic my2016
V70 2.4D Momentum Geartronic my2010
S80 D5 aut Kinetic my2005
V70 2.4D Momentum Geartronic my2010
S80 D5 aut Kinetic my2005