Beste mensen,
Ik heb in week 30 (27 juli) mijn C30 bij de dealer afgehaald. De versnellingspook met aluminium inleg die ik besteld had, bleek er nog niet in te zitten. Deze zou pas na week 34/35 geleverd worden. Het is inmiddels week 36 (eerste week september) en ik heb hem nog steeds niet ....
Nu vraag ik me af: ben ik de enige? Is dit normaal?
Zijn er mensen die nog andere dingen in de nalevering hebben?
In de nalevering
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Het komt helaas relatief vaak voor dat dit soort delen in backorder staan, er zijn ook wat pookknoppen fout geleverd (kunststof knoppen met alu inleg ipv leer beklede met alu inleg) vervelend als je ergens op rekend.
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Staan ze dan in Gent aan de band te slapen of zijn die delen niet op voorraad en doen ze er dan maar iets anders op?bart simpson schreef:Het komt helaas relatief vaak voor dat dit soort delen in backorder staan, er zijn ook wat pookknoppen fout geleverd (kunststof knoppen met alu inleg ipv leer beklede met alu inleg) vervelend als je ergens op rekend.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- Starter
Slapen doen ze soms wel op de band hoor,vooral in de vroegen (grapje hoor).
Soms gebeurt het dat een toeleverancier problemen heeft,en door het" just in time-principe" van aanleveren kan het gebeuren dat er soms een onderdeel gemonteerd word dat eigenlijk niet voldoet aan de vraag.
Dit word gedaan omdat de auto alsnog op tijd zou geleverd worden en niet op de fabriek moet blijven staan vanwege een simpele pookknop of een ander onderdeel van minder belang.
Soms gebeurt het dat een toeleverancier problemen heeft,en door het" just in time-principe" van aanleveren kan het gebeuren dat er soms een onderdeel gemonteerd word dat eigenlijk niet voldoet aan de vraag.
Dit word gedaan omdat de auto alsnog op tijd zou geleverd worden en niet op de fabriek moet blijven staan vanwege een simpele pookknop of een ander onderdeel van minder belang.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
We hebben het hier over "af dealer" te monteren accessoires, worden die niet op tijd c.q. niet kloppend geleverd is dat knap vervelend voor een klant die toch weer apart voor terug moet komen.Ben schreef:Staan ze dan in Gent aan de band te slapen of zijn die delen niet op voorraad en doen ze er dan maar iets anders op?bart simpson schreef:Het komt helaas relatief vaak voor dat dit soort delen in backorder staan, er zijn ook wat pookknoppen fout geleverd (kunststof knoppen met alu inleg ipv leer beklede met alu inleg) vervelend als je ergens op rekend.
In "af fabriek" gevallen blijft een auto doorgaans idd gewoon staan, de eerste V50's van vroeg 2004 kende daardoor in een groot aantal gevallen een vertraging van vele weken (ken een geval van 6 weken).