ben ik weer na een drukke tijden en de vakantie komt er ook aan dus volgende week op naar winterbergen in zuchen met de 440 TD .
ik ben vorige week aangereden door een tegenpartij op de parkeerplaats . :?
het begon zo hij reed richting de parkeerplaats en ik ook .
en het was in Stadskanaal
plotseling stopte hij en ik dus ook en met de kont van me 440 op de kruising en plotseling ging die gek ineens hard achteruit rijden en knalde met zijn trekhaak aa de rechter bumber en de steunbalk :? die vent stapte uit en zeide tegen mij :shock: :shock: hij had niet in zijn spiegels gekeken :shock: ik keek hem aan en ik zeide tegen hem :zo moeilijk is het toch niet om eventjes in de spiegel te kijken.
dus die vent had geen schadeformulier niet bij zich en ik dus wel en ik heb de politie erbij gehaad ze hebben rapport gemaakt van de aanrijding , mijn schadeformulier ingevuld en opgestuurd en ik ben meteen naar schade bedrijf geweest . met de schade en losse bumber .

en ze schatte de schade rond de 1250,- euro moet nw bumber op , rechter richingaanwijzer waarschijnlijk ook rechter koplamp en STEUNBALK moet recht getrokken worden of nieuwe deel in lassen .
dus en mijn vraag was of het wel waard is om auto klaar te maken
ik ben bang dat het totall loss word verklaard en weten jullie misschien wat de dagwaarde is van mijn 440 TD uit 1994 kenteken HT-FV-05 kmst 362 000 km . apk tot 4 januari 2008
ik rij er nog gewoon ermee tjah helaas met schade

ALTIJD FLUITEND NAAR JE WERK MET JE TURBO EROP