halo dus ik zoek dus informatie over de 2000cc dieselmotor van de s40/v50 ik heb er al wat informatie van gevonden maar nog niet veel dus ik hoop dat jullie me veel techniesche gegevens kunne sture ik dank julie
p.s als je veel documentatie van een andere motor hebt is dat ook goed hoor!! groeten
informatie over de D4204T motor gezogd voor eindwerk!!
- kennethbril
- 3rd Gear member
mm Een handige tip is dat het een motor is van PSA ( een samenwerkingscontract tussen Citroën en Peugeot) waarvan volvo gebruik maakt.
Mijn volvo : V50 d5 black with toora's 18"; and bodykit
Pa zijn volvo V70 : full option D5 black
Pa zijn volvo V70 : full option D5 black
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Mods break
En nog een tip: Het is niet toegestaan 7x dezelfde vraag te stellen op een forum. Daarmee maak je je niet populair bij de moderatoren. Je bezogt ze namelijk weer veel werk omdat ze alle overbodige posts moeten opruimen.
Dat betekent dus dat je hierbij meteen al een officiële waarschuwing aan je broek hebt.
En nog een tip: Het is niet toegestaan 7x dezelfde vraag te stellen op een forum. Daarmee maak je je niet populair bij de moderatoren. Je bezogt ze namelijk weer veel werk omdat ze alle overbodige posts moeten opruimen.
Dat betekent dus dat je hierbij meteen al een officiële waarschuwing aan je broek hebt.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70