Kachelregelssysteem V40

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
Montijt
Starter

Van het weekend naar Duitsland geweest, zaterdag blies de airo ongeacht de stand i.c.m. temperatuur op volle toeren.
Gisteren tijdens onze terugreis deed de airco het ,alleen de aanjager/blower deed niets.
De monteur van de ANWB heeft e.e.a. doorgeweten en heeft er een zwevende zekering tussen gehangen zodat we aan(volledige blowstand) of uit konden schakelen.
Vanochtend is mijn vrouw met de auto naar de dealer gereden en deze wist de vertellen dat het kachelregelsysteem defect zou zijn, kostenplaatje rond de € 400.
Kan dit of zijn er wellicht eventuele andere opties?
eXite
4th Gear member

Toevallig soortgelijk probleem gehad met een andere auto (BMW 530d) waarbij de kachelweerstand was doorgebrand, dat kostte uiteindelijk 100 euro incl. arbeid.
Volvo S40 1.6D MY 2005
Volvo S40 T5 BSR MY 2005
Montijt
Starter

Ja dat dacht de ANWB monteur en ik ook.
Ik weet wat voor boeven het kunnen zijn de dealers vandaar mijn oproep.
Ik zag wel dat het lampje van het dashboard waar de knop zich bevind uit is gevallen maar dat komt misschien door die zekering.
Ik hoop wat meer antwoorden te krijgen en anders maar eens bij een ander aanwippen, € 50 of 400 is nogal een verschil.
I.i.g. vast dank voor de reactie
Montijt
Starter

Ja dat dacht de ANWB monteur en ik ook.
Ik weet wat voor boeven het kunnen zijn de dealers vandaar mijn oproep.
Ik zag wel dat het lampje van het dashboard waar de knop zich bevind uit is gevallen maar dat komt misschien door die zekering.
Ik hoop wat meer antwoorden te krijgen en anders maar eens bij een ander aanwippen, € 50 of 400 is nogal een verschil.
I.i.g. vast dank voor de reactie
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”