Lakbescherming Flon 4000

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
Sperring
1st Gear member

Hoi :P

Ik krijg over zo'n kleine vier weken mijn C30. En nu ben ik erg benieuwd of hier mensen zijn die hun auto hebben laten behandelen met het goedje van de volgende site http://www.allcleaningcars.com/Produkten.aspx

Als er mensen zijn die het hebben laten doen, of een soortgelijke behandeling aan hun auto hebben gegeven. Willen jullie dat dan mij je ervaring vertellen? Ik ben namelijk erg benieuwd!

Alvast bedankt :wink:
Ruvo
2nd Gear member

Dit product ken ik persoonlijk niet, maar als ik het zo lees is het waarschijnlijk zogoed als het zelfde als ProTech. Mijn vorige auto's heb ik altijd laten behandelen met een Teflon laag. Deze beviel opzich wel goed, maar doordat mijn auto door de week altijd buiten staat, was deze laag na een kleine 2 jaar duidelijk voelbaar "versleten". Mijn huidige auto heb ik hem met een ProTech laag laten behandelen.
Deze zouden ze tot 5 jaar garanderen (of dit zo is moet nog blijken) en deze laag kan je door een speciale wasconditioner zelf tijdens het wassen onderhouden. Tevens krijg je elk jaar een uitnodiging voor een controle beurt en krijg je dan daar terplaatse eventuele (was)adviezen. Bij mij ligt die ProTech laag er nu een 3/4 jaar op en hij bevalt mij tot op heden nog erg goed, maar goed er zijn nog geen 5 jaar voorbij. De tijd zal het leren. Echter een paar vrienden en collega's van mij die ProTech al wat langer gebruiken, zijn er laaiend enthousiast over. Ook nog na 4 a 5 jaar.
rvdgaag
1st Gear member

Al jaren zet ik 1x per jaar Dulon op mijn auto's, dat is een 2 componenten systeem wat eenvoudig en snel is aan te brengen en een vol jaar bescherming biedt.

www.dulon.com

het spulletje kost 40 euro en daar kan je 2x een forse auto mee doen.

Protech en dergelijke zijn prima echter ze vragen er asociale bedragen voor.
Dimi
2nd Gear member
Contacteer:

Protech is idd 1 van de top producten, alleen vind ik het niet prettig werken, de teflon bescherming is echt fenomenaal (je kans zelfs een behandeling vragen bij de dealer bij aankoop/onderhoud) Hou er wel rekening mee dat het een pak euro's kost. + Na 2jaar hangen er ook een hoop contaminatie's in, dit heb ik ontdekt bij het clayen.

Mijn V70 had een ook teflon behandeling vanuit fabriek, en bij aankoop was deze nog in topstaat na controle, maar heb deze dan verwijderd en meguiar's erop gezet.

Dulon heb ik hier ook staan, al 1maal gebruikt is ook goed spul, maar in vergelijking met andere top producten is er verschil merkbaar.

Natuurlijk iedereen verkiest een eigen merk/product, wat het makkelijkst werkt en tevredenheid van het resultaat telt ook.

Heb bijna alle merken geprobeerd, zymol, Z1, poorboy's, meguiars enz... 1voor 1 top producten alleen de prijs is voor veel mensen een minpunt.
Vw Corrado 2.0 8v. 1994. project.
Vw Corrado 2.0 16v 1991 project.Weg
Volvo V70 D5 (163pk) 2004. Daily ride.Weg
Ford Mustang 1964 1/2. D code.
Fiat ducato. 2008. Weg.
Dodge Ram 1500 2011. Weg
Renault master 2015. Weg
Volvo 240 estate se 1991.
Renault master 2021.
Volvo V90 t6 recharge 2021.
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”