Lijkt mij fysiek onmogelijk, dan moet je die laatste 1000km nagenoeg niets verbruikt hebben! Maar de rekenkundige onderbouwing daarvan laat ik graag over aan de cijferfetisjisten.

Mijn laatste tankbeurt is Ultimate van BP. Dat lijkt me net zoiets.Lambert schreef:@ Ben: tank eens een tank vol V-power van de Shell, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt.... nog veel meer souplesse en een zuiniger verbruik... echt de moeite waard... ik haal nu makkelijk 6.0
Ben schreef:Mijn laatste tankbeurt is Ultimate van BP. Dat lijkt me net zoiets.Lambert schreef:@ Ben: tank eens een tank vol V-power van de Shell, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt.... nog veel meer souplesse en een zuiniger verbruik... echt de moeite waard... ik haal nu makkelijk 6.0
Ik ga weer meten bij de volgende tankbeurt.
En Ben, hoe zit het me je verbruik? Nog verder naar beneden? Ben erg benieuwd, eens kijken of pa er ook voor de porren isBen schreef:Mijn laatste tankbeurt is Ultimate van BP. Dat lijkt me net zoiets.Lambert schreef:@ Ben: tank eens een tank vol V-power van de Shell, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt.... nog veel meer souplesse en een zuiniger verbruik... echt de moeite waard... ik haal nu makkelijk 6.0
Ik ga weer meten bij de volgende tankbeurt.