Wellicht trek ik hem over een tijdje door naar de 2007. Dat is alleen spiegels met knipperlichten en de knipper op de deuren dicht laten maken en spuiten. Wellicht gelijk de dorpels glad en gespoten in kleur en chromen randjes (dikke van Volvo) in de voor en achter sierlijsten. Dit boven kost zo weer ca 1000e...dus dat komt later wel.
Hier nog even een overzicht wat ik gekocht heb (nieuw maar ook 2ehands) :
Voorbumper compleet, achterbumper compleet, heldere koplampen, xenon, achterlichten, sierstrips laten gladmaken en spuiten, spiegels en velgen.
Ps. die Volvo stickers op m`n naaf komen uit Hongkong..ik heb veel kleine onderdelen in het buitenland gekocht. Goed zoeken en zeker geen haast willen hebben is dan ook mijn advies.
Om deze veranderingen te doen moet je zeker wel technisch inzicht hebben..vooral met de achterbumper, stressbestendig moet je ook wel een beetje zijn. Zie een tegenslag als een uitdaging die je gaat overwinnen.
Het enige wat ik nog ga doen op een rustig moment is de bumpers stellen..d.m.v. extra bevestigingen onder de sierstrips. Perfectie is belangrijk hierbij.
Kosten ca 3500e als je dit wilt gaan doen. Ik kon 1 jaar terug alleen die oude 2001 S60 kopen..dus nu een jaar later en wat geld armer heb ik toch een model 2005

Ooit paste die heldere lampen niet volgens de dealer..heb ze gewoon gekocht en ben gaan passen..net zoals de voorbumper en achterbumper...en nog veel meer. Ik vind het wel leuk om te zien dat iedereen nu opeens ook heldere lampen erin zet

Zie foto`s van het oude model...daarna volgen foto`s van mijn auto zoals hij geworden is.