Juist nu er weer ruimte komt tot verzoening
Ik ben van mening dat het boeiend is om te zien wat dit topic met de forumleden doet, de een voelt zich aangesproken, de ander begrijpt volkomen (al dan niet uit ervaring) wat er aan de hand is.
Juist hier is een forum voor bedoeld, ieder zijn idee/wens be- en uitspreken.
@ Volvomafia : Ik waardeer de antwoorden/meningen juist wel op dit forum, maar dan moeten het wel opmerkingen zijn die "hout snijden" en zinvol zijn. Begrijp me goed, ik verwacht niet een zeer serieus iets, de luchtigheid, en af en toe, ongelooflijk scherpe humor maken dit forum juist zo leuk. (geloof me, ik zit op meerdere forums, en ik vind dit een van de betere)
En nee ik ga geen VW rijden, weet je wel hoe lekker mijn T 6 rijdt?

@ Billy road : Perfect geformuleerd hoe het zou moeten hier.
Mocht ik iemand gekwetst hebben, excuus, dat kan en mag niet de bedoeling zijn.
Ik hou jullie op de hoogte over het gesprek wat ik met mijn garage aanga over de 27,50 ex BTW voor het service lampje doven.....
En als 1 laatste, ik weet niet wie dit topic als gezeur heeft bestempeld en aan Ben hebben gevraagd voor een slotje, je/jullie hebben gelijk, er is deels gezeur, maar de vinger wordt goed op de zere plek van veel leden gelegd maar er is ook zeker ruimte voor opbouwende voorbeelden. en dat is precies waar een forum voor is.
En als toegift @ volvomafia : Ik werk voor KLM, kom maar op met dat afzeiken

groeten Maurice