Toch weer de 2.4 i 170 pk. Edition 2 met R-design pakket. Zwart met two-tone leren bekledeing (zwart wit).
18" medusa's.
Ben benieuwd naar zijn aanbod.
... maar oh zo mooi voor een V50. Ben jaloers Zweuds, wat een prachtuitvoering!NOS schreef:Ander kleurtje mischien? (zwart is best saai)
Dat laatste, Bart. Ik loop al lang geneog mee en heb al heel wat deals gesloten. Ik heb dan ook afgesproken dat ik geen spelletje wilde spelen. Gewoon een goed bod en that's it.Koots schreef:... maar oh zo mooi voor een V50. Ben jaloers Zweuds, wat een prachtuitvoering!NOS schreef:Ander kleurtje mischien? (zwart is best saai)
Heb je bij de dealer aangegeven wat je wil, of wacht je af waar hij mee komt en doe je dan een tegenbod?
Mooi gezegd, en de waarheid als een koe! Heb je al een bod gehad?zweuds schreef:Mijn stelregel:"wanneer er na onderhandelien nog wat vanaf kan, heeft men mij in eerste instantie willen besodemieteren en dan gaat de deal sowieso niet door."
Volgens mij staat hij bij meer dealers zoPaul schreef:Zoals jij hem nu hebt opgenoemd staat hij bij mijn dealer in 2.0 uitvoering ook met 18inch, SUPER!!!