Dat naar rechts trekken is er zeker wel uit te halenmy first volvo schreef:Hoe beu kan je hem worden?
Vandaag geconstateerd dat een v70 alleen lekker rijd op de snelweg( op het naar rechts lopen na dan). In de stad is het hopeloos, tenminste dat vind ik. Als er langzaam gereden wordt, dus stapvoets en iets harder is het hopeloos, schokken omdat de airco weer eens inkomt. Trillen in het sturen bij stilstaan, wat nog erger wordt als de aircopomp inkomt.
Resoneren als je iets verder in twee doortrekt en dan het gas weer loslaat, dan voel je bij bepaalt toerental tilling door de auto gaan, ook in de pook. Iets verder doortrekken resulteert in trillingen in koppelingspedaal enz.
Verschillende monteurs hebben er mee gereden, de een zegt "hij rijdt zo als een V70 rijdt". Dat antwoord zegt genoeg m.i.. De ander voelt niets heeft niets gemerkt wat abnormaal was.
Auto heeft net 100.000 gelopen en ik moet zeggen alles leek beter als mijn vorige auto, een Ford, maar ik achteraf spijt als haar op mijn hoofd.
ik weet niet waar je woont maar hier in Friesland (plaats Dokkum) is een man die alleen zich maar bezig houd met uitlijnen.
Als men alles al heeft geprobeerd is hij de gene die je kan helpen.