Aansluitingen/klemmetjes zekeringkast

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
SchoutenCC
5th Gear member

Hallo mensen,
Ik dacht van goh, het is misschien netter om de zekeringen van mijn nieuw aangelegde (aftermarket) elektrische ramen/c.v. aan te sluiten in de zekeringkast (ligt nu onder tapijt) oftewel om de stroomdraad daardoorheen te routeren. Echter, bij mij zijn iig alle zekeringen die ik daar zou willen gebruiken niet bedraad maar hebben ze een leeg klemmetje. Nu probeerde ik met een schroevedraaiertje en een punttangetje wat te wrikken maar geen succes. De vraag is dus is er een truc voor om die krengen eruit te krijgen? Mijn gedachte is iig klemmetje eruithalen, draad eraan solderen (binnen want heb geen verlengsnoer ver genoeg om tot de straat te reiken) en dan terugzetten in zekeringkast. Is dit te adviseren of zie ik een betere methode over het hoofd?
De Volvo 440 1.8i (bijna) Top-Line Ambiënte (MY '95) is exit. De Saab 9000 CS 2.0-16v (MY '93) is ook ter ziele gegaan. All hail to: Jaguar S-type 3.0 V6 (MY '00)
rene en erica
4th Gear member

ik had onder de motorkap een stekker die ik opnieuw moest solderen.de klemmetjes in de stekker kon ik eruit halen met de punt van een spanningzoeker en een beetje prutsen.ik denk dat bij de zekeringenkast de zelfde soort klik stekkertjes zitten.ik kan nu even niet kijken de auto is weg.maar er is ook speciaal gereedschap voor weet alleen niet hoe zoiets heet.ik heb net een nieuwe conrad daar stonden ze ook altijd in maar kan ze even niet vinden.
groet'n uut grunn
Paul Daf
1st Gear member
Contacteer:

Aan de achterzijde van de stekker ( de platte kant) zit een naar buitenspringende lip naar achteren.
die terug duwen zoals RENE zij en je kunt de stekker terug trekken.
suc6
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”