Ben van plan begin volgend jaar 2 nieuwe Volvo's te bestellen:
Lease: XC70 D5, EUR 61.000 (ING Carlease)
Prive: V50 1.8i, EUR 33.000
---------------------------------
Totaal EUR 94.000
Hoeveel korting zou ik kunnen krijgen ? Ervan uitgaande dat ik alle korting op de prijs van de V50 wil.
Groet,
Korting bestelling V50 en XC70
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ik denk dat je het kunt vergeten dat je veel extra korting krijgt op de prive auto!
Die leasemaatschappijen hebben zulke uitgeklede afspraken met de verschillende merken dat er niets meer af kan behalve een glimlach.
En misschien een mattensetje of zo maar daar houdt het mee op.
Wat je wel zou kunnen doen is gaan "shoppen"met je order om te kijken welke dealer de beste aanbieding kan maken, want wat maakt het uit wie de auto levert. (als dat van ING mag tenminste)
Zelf zou ik het dan kort en bondig houden in de vorm van: "ik heb zus en zo order te vergeven, wat krijg ik bij u?"
En beperk het dan tot een paar dealers in je regio, voor je het weet kennen ze je aanvraag al want de wereld is klein.
Eind van de maand wil men ook wel eens wat scheutiger zijn!
Succes
Die leasemaatschappijen hebben zulke uitgeklede afspraken met de verschillende merken dat er niets meer af kan behalve een glimlach.
En misschien een mattensetje of zo maar daar houdt het mee op.
Wat je wel zou kunnen doen is gaan "shoppen"met je order om te kijken welke dealer de beste aanbieding kan maken, want wat maakt het uit wie de auto levert. (als dat van ING mag tenminste)
Zelf zou ik het dan kort en bondig houden in de vorm van: "ik heb zus en zo order te vergeven, wat krijg ik bij u?"
En beperk het dan tot een paar dealers in je regio, voor je het weet kennen ze je aanvraag al want de wereld is klein.
Eind van de maand wil men ook wel eens wat scheutiger zijn!
Succes
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Als ING genegen is de XC70 op 0% in te zetten dan kun je de 5% van de NCP van de XC verschuiven naar privé, dit kun je eigenlijk alleen maken als je directeur/eigenaar bent, anders ziet met het al snel als diefstal....
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ja en in dat geval ziet de belastingdienst het als prive onttrekking.
-
- 3rd Gear member
belast voordeel is beter dan helemaal geen voordeel
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Als je hebt opgeeft ben je de helft kwijt, als je het niet opgeeft ben je (bij een controle) alles kwijt, en als je niet de eigenaar van de tent bent en men ziet het als diefstal ben je ook je job kwijt.nauticbluepearl schreef:belast voordeel is beter dan helemaal geen voordeel
Voor die paar centen?
-
- Starter
Beetje rondshoppen, zeggen dat je de kortings% wil van grote leasemij'en.
Ik heb een offerte liggen van 11% korting op een xc90.
Ik heb een offerte liggen van 11% korting op een xc90.