Kijk maar eens wat mijn uitvoering kost bij VOlvo lease... dan wel inclusief brandstof natuurlijk... dan issie 10 euro duurder dan bij ING. 48 maanden 35dkmSummum schreef:
Ik wil leasen
De Volvo C30 kun je leasen vanaf € 425 per maand bij Volvo Car Lease. Dat bedrag is op basis van een full service contract; dat betekent inclusief afschrijving, reparatie en onderhoud, verzekering en belasting. Met als extra optie een brandstofpas + brandstofadministratie.
Waar zit hem dat verschil dan in dat mensen hier € 700 of meer betalen?
C30 in de lease?
- sbv
- 6th Gear member
Gokje Getronics misschien ? Ik werk daar en helaas is Volvo erg duur, maar om nu in een Opel te gaan rijden. Helaas zijn we bij "ons" erg voordelig.rieeeees schreef:Nee ik mag niet kiezen. Sterker nog. Ik moet hem bij ING bestellen. Bedrijf vraagt vervolgens offertes op bij de concurrentie. Die bieden hem goedkoper aan, en zij maken winst...(leaseprijs blijft dus hetzelfde).
Tevens hebben wij ook een merkenbeleid. Maar merken zoals Opel zijn flink goedkoper en sorry, maar daar wil ik niet in rijden...
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
- Poolrev
- 5th Gear member
Haha, ja, Getronics is groot-afnemer van Opeltjes
. Ik heb daar een poosje gelopen vanwege m 'n afstuderen, en heb toen ook ff gekeken bij hen in de lease, maar daar is de leaseregeling echt helemaal erg...
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
in 2002 was het ook 25% bij een enkele reis van boven de 35km
Volvo for life
Weinig keus... ff salaris/beoordelinggesprek voorbereiden hoor :naka:Herror schreef:Zijn er trouwens nog lease-rijders die rekening houden met de verhoging van de bijtelling vanaf komend jaar?
-
- 1st Gear member
haha heel goed gegokt. Een Audi met leren bekleding,navigagtie,xenon verlichting etc. was goedkoper geweest dan deze auto :Ssbv schreef:Gokje Getronics misschien ? Ik werk daar en helaas is Volvo erg duur, maar om nu in een Opel te gaan rijden. Helaas zijn we bij "ons" erg voordelig.rieeeees schreef:Nee ik mag niet kiezen. Sterker nog. Ik moet hem bij ING bestellen. Bedrijf vraagt vervolgens offertes op bij de concurrentie. Die bieden hem goedkoper aan, en zij maken winst...(leaseprijs blijft dus hetzelfde).
Tevens hebben wij ook een merkenbeleid. Maar merken zoals Opel zijn flink goedkoper en sorry, maar daar wil ik niet in rijden...
- sbv
- 6th Gear member
Kan je wel stellen ja. Rij momenteel een S60 D5 aut. en dan met mobiliteits regeling. Krijg redelijk wat commentaar van collega's vanwege dikke bak. Mogelijk dat ik weer eens aan de lease ga, helaas is Volvo redelijk onbetaalbaar, of ik ben te veeleisend. In ieder geval 2.0d liefst V50, helaas mag nie. C30 2.0d kan net, maar ja geen automaat. GRRRRRRR
Wil ook geen Opel, maar als ik zie wat er dan te rijden valt. Beetje doorrijden dan kan je na 2-3 jaar wat anders uitzoeken.
Btw @Riessss, ik zit bij BUPM in Zoetermeer
Wil ook geen Opel, maar als ik zie wat er dan te rijden valt. Beetje doorrijden dan kan je na 2-3 jaar wat anders uitzoeken.
Btw @Riessss, ik zit bij BUPM in Zoetermeer
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
- Poolrev
- 5th Gear member
Die bijtelling ga ik me eerlijk gezegd niet druk over maken. Al hoop ik dat de leasemaatschappijen die aan 't lobby-en zijn in Den Haag, de overheid meekrijgen in een variabele bijtelling adhv het energie-label, een C30 1.6D heeft nl. label 'B'
.

-
- 1st Gear member
haha ik zit ook bij BUPM Zoetermeer??? Haha, erg grappig
Ja ik snap wat je bedoelt. Ik vertel niet iedereen dat ik een C30 rijdt. Mensen denken direct dat je met geld kan strooien. Als ik soms die ogen zie van mensen als ik vertel dat mijn nieuwe auto een C30 is... :oops:

Ja ik snap wat je bedoelt. Ik vertel niet iedereen dat ik een C30 rijdt. Mensen denken direct dat je met geld kan strooien. Als ik soms die ogen zie van mensen als ik vertel dat mijn nieuwe auto een C30 is... :oops: